Inzerce

Inzerce

Inzerce: Recenze audioknihy Komunikací k vítězství

Lepší tato audiokniha v ruce, než-li další zkažený pohovor či rozmluva. Tak by mohl znít podtitul této audioknihy, která je určena každému, kdo se cítí při komunikaci s druhými nejistý a chtěl by se stát mistrem, nebo alespoň vicemistrem komunikace.

Autor, světoznámý britský odborník na obchod a prodej, Richard Denny, nás v audioknize seznámí se základními principy úspěšné komunikace. Jeho zkušenosti jsou až děsivě přesné a každý se v nich může poznat. A když každý, tak každý. Představa, že audiokniha je určena pouze obchodníkům a prodejcům, nemůže být dál od pravdy. Je určena všem. Příklad z obchodní praxe může být užitečný i mamince na mateřské dovolené, příklad z manželského života může být nápomocný i prodejci. Richard kloubí problematiku byznysu, manželství i lidských vztahů do jedné velké „knihy o verbální i neverbální komunikaci“. A co víc, je i o jednom prvku komunikace, který je stále podceňovaný – o naslouchání.

Toto mistrné dílo Richarda Dennyho ale není odvážným pokusem o tom přesvědčit nás, že on má vždy pravdu. Richard sice podává přesný návod, jak komunikovat, přesto je jen na nás, která moudra si vezmeme k srdci. Mluví z mnohaletých zkušeností člověka, který tomuto tématu věnoval kus života a chce úspěch každého jednotlivce. Mluví ze zkušeností běžného a praktického života. A mluví tak, aby mu bylo jasně porozuměno.

Na audioknize Komunikací k vítězství lze vyzvednout několik věcí. V první řadě je to aktuálnost. V mnoha starších knihách či audioknihách o komunikaci třeba vůbec nenajdeme problematiku emailové komunikace, stále častějšího komunikačního nástroje v dnešním světě. Richard Denny se tedy věnuje i moderním způsobům komunikace (takže to není jedna z těch audioknih za zenitem dnešního dění). Dalším plusem je rozebrání velkého množství konfliktních situací, kterým čelí ve svém životě snad každý. A v neposlední řadě se věnuje i problematice negativitismu v dnešním světě. Osobní rozvoj je pro mnohé české posluchače ještě vzdáleným pojmem, Richard jej ale zobrazuje s kritičností sobě vlastní a uvědomuje si, že praktická zkušenost je, stejně jako sůl, nad zlato.

Richard Denny svým stylem váženého muže, Brita, píše o tématech, která jsou blízká i obyčejnému člověku. Richard Denny píše vážně a rozvážně. Ale přesto zde můžeme zaznamenat prvky bryskního britského slova i vtipu, který je v dnešní době čím dál více populárnější. Nečekejte ale britský humor, ten se k této audioknize jednoduše nehodí.

Audiokniha má jedinou chybu. Nemůžeme s Richardem Dennym přímo mluvit. Mluví jen on k nám (prostřednictvím hlasu Jaroslava Ludvíka). Nemůžeme si s ním na vlastní kůži zkusit pohovor. Nemůžeme se jej zeptat. Tuto chybu ale napravuje vždy přesnými a rozvitými formulacemi, které nenechají ani toho největšího rejpala a hnidopicha na pochybách.

V závěru každé kapitoly jsou připomínky, které vždy shrnou obsah kapitoly do několika nejdůležitějších bodů. Ale je zde ještě něco, co dodává audioknize na přitažlivosti. Jsou zde tzv. moudrá slova, citáty či slova jiných osobností, která jakoby vždy potvrzovala slova autorova. Skutečně skvělý autorův tah. Autorova slova se tak stávají skutečným odrazem myšlenek mnoha lidí.

Závěrem lze říci, že audiokniha skutečně pomáhá. Miliony spokojených čtenářů jsou toho důkazem. Tuto recenzi tudíž zakončeme stylově, citátem, přesně jakoby to udělal Richard Denny: „Někdy stačí zašeptat, jindy je nejlepší křičet!“ (J. D. Loori).

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Právě vyšlo

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

filip-drimalka-vanoce-web

Rok 2017 Filipa Dřímalky: Nahrazování sebe sama, spouštění a zavírání projektů, zdokonalování přednášek

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Inzerce