Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Recenze audioknihy Komunikací k vítězství

Lepší tato audiokniha v ruce, než-li další zkažený pohovor či rozmluva. Tak by mohl znít podtitul této audioknihy, která je určena každému, kdo se cítí při komunikaci s druhými nejistý a chtěl by se stát mistrem, nebo alespoň vicemistrem komunikace.

Inzerce

Autor, světoznámý britský odborník na obchod a prodej, Richard Denny, nás v audioknize seznámí se základními principy úspěšné komunikace. Jeho zkušenosti jsou až děsivě přesné a každý se v nich může poznat. A když každý, tak každý. Představa, že audiokniha je určena pouze obchodníkům a prodejcům, nemůže být dál od pravdy. Je určena všem. Příklad z obchodní praxe může být užitečný i mamince na mateřské dovolené, příklad z manželského života může být nápomocný i prodejci. Richard kloubí problematiku byznysu, manželství i lidských vztahů do jedné velké „knihy o verbální i neverbální komunikaci“. A co víc, je i o jednom prvku komunikace, který je stále podceňovaný – o naslouchání.

Toto mistrné dílo Richarda Dennyho ale není odvážným pokusem o tom přesvědčit nás, že on má vždy pravdu. Richard sice podává přesný návod, jak komunikovat, přesto je jen na nás, která moudra si vezmeme k srdci. Mluví z mnohaletých zkušeností člověka, který tomuto tématu věnoval kus života a chce úspěch každého jednotlivce. Mluví ze zkušeností běžného a praktického života. A mluví tak, aby mu bylo jasně porozuměno.

Na audioknize Komunikací k vítězství lze vyzvednout několik věcí. V první řadě je to aktuálnost. V mnoha starších knihách či audioknihách o komunikaci třeba vůbec nenajdeme problematiku emailové komunikace, stále častějšího komunikačního nástroje v dnešním světě. Richard Denny se tedy věnuje i moderním způsobům komunikace (takže to není jedna z těch audioknih za zenitem dnešního dění). Dalším plusem je rozebrání velkého množství konfliktních situací, kterým čelí ve svém životě snad každý. A v neposlední řadě se věnuje i problematice negativitismu v dnešním světě. Osobní rozvoj je pro mnohé české posluchače ještě vzdáleným pojmem, Richard jej ale zobrazuje s kritičností sobě vlastní a uvědomuje si, že praktická zkušenost je, stejně jako sůl, nad zlato.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Richard Denny svým stylem váženého muže, Brita, píše o tématech, která jsou blízká i obyčejnému člověku. Richard Denny píše vážně a rozvážně. Ale přesto zde můžeme zaznamenat prvky bryskního britského slova i vtipu, který je v dnešní době čím dál více populárnější. Nečekejte ale britský humor, ten se k této audioknize jednoduše nehodí.

Audiokniha má jedinou chybu. Nemůžeme s Richardem Dennym přímo mluvit. Mluví jen on k nám (prostřednictvím hlasu Jaroslava Ludvíka). Nemůžeme si s ním na vlastní kůži zkusit pohovor. Nemůžeme se jej zeptat. Tuto chybu ale napravuje vždy přesnými a rozvitými formulacemi, které nenechají ani toho největšího rejpala a hnidopicha na pochybách.

V závěru každé kapitoly jsou připomínky, které vždy shrnou obsah kapitoly do několika nejdůležitějších bodů. Ale je zde ještě něco, co dodává audioknize na přitažlivosti. Jsou zde tzv. moudrá slova, citáty či slova jiných osobností, která jakoby vždy potvrzovala slova autorova. Skutečně skvělý autorův tah. Autorova slova se tak stávají skutečným odrazem myšlenek mnoha lidí.

Závěrem lze říci, že audiokniha skutečně pomáhá. Miliony spokojených čtenářů jsou toho důkazem. Tuto recenzi tudíž zakončeme stylově, citátem, přesně jakoby to udělal Richard Denny: „Někdy stačí zašeptat, jindy je nejlepší křičet!“ (J. D. Loori).

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce