Inzerce

Inzerce

Filip Mikschik: Jak vznikl portál StartupJobs.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

StartupJobs.cz spojuje startupy s jejich budoucími zaměstnanci. Firmy si na něj mohou vložit svoje nabídky práce a oslovit tak potenciální zájemce. Portál se zaměřuje primárně na startupy a najdete za ním poutavý, mnohdy až neuvěřitelný, příběh.

Zakladatem portálu je Filip Mikschik. Investoval do něj (do portálu i do Filipa) Miton. Letos StartupJobs slaví 4 roky své existence a za tu dobu se spoustu věcí naučil. Zužitkovat je chce i v novém projektu Hiri, který hledání nových zaměstnanců posune na úplně novou úroveň.

Zajímavosti o StartupJobs:

  • Jeho začátky jsou spjaté s Lucernou. O portálu se v ní mluvilo ještě dříve, než vznikl.
  • První půlrok StartupJobs byla Filipova one-man-show.
  • Investoři z Mitonu se ozvali po 13 dnech od spuštění portálu.
  • Dnes za 1 den reaguje na nabídky práce více lidí než před 3 roky za celý měsíc.
  • StartupJobs obratově roste 4x každý rok.
  • Nejvíce lidí hledá na StartupJobs práci v lednu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké byly úplné začátky projektu?
  • Jak Filip získal své první zákazníky?
  • Kdy z neziskového projektu udělal ziskový a jak?
  • Co doporučuje tvůrcům nových webových projektů?
  • Limituje StartupJobs slovo „startup“ v názvu?
  • Co rozhoduje o úspěchu při hledání nových zaměstnanců?
  • Jaké to je, když za vámi stojí investiční skupina Miton?
  • A mnoho dalšího.

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

startupjobs-infografika

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař