Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

RozhovorVideo

CEO H1.cz Filipovi Kahounovi jsem vylíčil, jak jsem poznal agenturu H1.cz. Jako lovebrand. Postupem času jsem ale začal slýchat jen o odchodech některých zaměstnanců, o tom, jak se firma prodávala, a o různých dalších nepříliš pozitivních zprávách.

Doslech jsem se také spoustu zvěstí o tom, co se v „Hájedničce“ děje. Přišlo mi to jako skvělé téma, které by mohlo inspirovat ty, co chtějí také vybudovat svoji agenturu nebo co se s ní už dostávají do stavu, ve kterém je nutná její transformace. Jak takový moment poznat a jak se H1.cz popasovala s některými problémy, popsal Filip Kahoun v tomto rozhovoru.

Co se dozvíte?

  • Proč vzal Filip funkci CEO firmy?
  • V jakém stavu H1.cz byla při jeho příchodu?
  • Jaké největší problémy v ní musel řešit?
  • Proč si vysloužil pověst kata?
  • Jak ve firmě udržet klíčové zaměstnance?
  • Jak se mění marketingová strategie H1.cz a v čem měla trhliny?
  • Jak firmu ovlivnily její akvizice novými majiteli?
  • Jak proběhla firemní restrukturalizace?
  • Je H1.cz stále lovebrand?

Bude se vám líbit:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Křišťálová Lupa 2017

    Skrýt reklamu