Inzerce

Inzerce

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

CEO H1.cz Filipovi Kahounovi jsem vylíčil, jak jsem poznal agenturu H1.cz. Jako lovebrand. Postupem času jsem ale začal slýchat jen o odchodech některých zaměstnanců, o tom, jak se firma prodávala, a o různých dalších nepříliš pozitivních zprávách.

Doslech jsem se také spoustu zvěstí o tom, co se v „Hájedničce“ děje. Přišlo mi to jako skvělé téma, které by mohlo inspirovat ty, co chtějí také vybudovat svoji agenturu nebo co se s ní už dostávají do stavu, ve kterém je nutná její transformace. Jak takový moment poznat a jak se H1.cz popasovala s některými problémy, popsal Filip Kahoun v tomto rozhovoru.

Co se dozvíte?

  • Proč vzal Filip funkci CEO firmy?
  • V jakém stavu H1.cz byla při jeho příchodu?
  • Jaké největší problémy v ní musel řešit?
  • Proč si vysloužil pověst kata?
  • Jak ve firmě udržet klíčové zaměstnance?
  • Jak se mění marketingová strategie H1.cz a v čem měla trhliny?
  • Jak firmu ovlivnily její akvizice novými majiteli?
  • Jak proběhla firemní restrukturalizace?
  • Je H1.cz stále lovebrand?

Bude se vám líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

jakub-zahradnicek-web

Jakub Zahradníček: Podnikání v Keni, chyby freelancera, získávání velkých klientů

jakub-pacanda-web

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

Právě vyšlo

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)