Inzerce

Jak může externí asistentka pomoci v marketingu?

Externí online asistentky podnikatelům nepomáhají jen s outsourcingem administrativy. Připravené jsou přispět i do marketingových aktivit firmy a usnadnit tak podnikatelům a jejich zaměstnancům práci. Jak konkrétně mohou pomoci? O tom je dnešní díl rozhovorů s Ondřejem Markem z OFFICE to go.

Inzerce

Marketing bohužel není jen o marketingu. Kdo v něm pracuje, určitě moc dobře ví, kolik rutinních a neustále se opakujících neproduktivních úkolů kolem něj musí udělat. Z toho důvodu často velmi drazí marketingoví specialisté pracují na úkolech, které za ně může odvést někdo jiný, pro firmu levnější.

Úkolů, se kterými může pomoci taková asistentka marketingu, je mnoho. Toto jsou jen některé z nich:

  • pomoc se zadání práce externím dodavatelům (příprava materiálů, sepsání podkladů, rozeslání)
  • pomoc s tvorbou jednoduchých textů, při kterých není nutná znalost zkušeného copywritera
  • pomoc se shromážděním materiálů pro další specialisty (např. pro ty copywritery)
  • příprava podkladů pro tvorbu newsletterů a dalších věcí
  • třídění dat, vytváření tabulek, pomoc s administrativou kolem marketingu

Je toho určitě mnoho. Každý marketingový specialista (nebo podnikatel sám) si může zanalyzovat, které aktivity v rámci marketingu mu zabírají zbytečně mnoho času a zda je může delegovat na někoho dalšího. Může to být juniorní marketér, ale také online asistentka, jejichž služby nabízí právě OFFICE to go.

O delegování práce nejen v marketingu:

Společně s Ondřejem Markem natáčíme sérii videí o delegování práce. Ondřej je zkušený podnikatel, který spoluzaložil např. portál Dluhopisy.cz nebo již zmíněnou službu OFFICE to go. Sám externí asistentky marketingu využívá a usnadňuje si tím práci.

Pokud vás delegování práce zajímá, můžete se podívat i na naše předešlá videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)