Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jak může externí asistentka pomoci v marketingu?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Externí online asistentky podnikatelům nepomáhají jen s outsourcingem administrativy. Připravené jsou přispět i do marketingových aktivit firmy a usnadnit tak podnikatelům a jejich zaměstnancům práci. Jak konkrétně mohou pomoci? O tom je dnešní díl rozhovorů s Ondřejem Markem z OFFICE to go.

Marketing bohužel není jen o marketingu. Kdo v něm pracuje, určitě moc dobře ví, kolik rutinních a neustále se opakujících neproduktivních úkolů kolem něj musí udělat. Z toho důvodu často velmi drazí marketingoví specialisté pracují na úkolech, které za ně může odvést někdo jiný, pro firmu levnější.

Úkolů, se kterými může pomoci taková asistentka marketingu, je mnoho. Toto jsou jen některé z nich:

  • pomoc se zadání práce externím dodavatelům (příprava materiálů, sepsání podkladů, rozeslání)
  • pomoc s tvorbou jednoduchých textů, při kterých není nutná znalost zkušeného copywritera
  • pomoc se shromážděním materiálů pro další specialisty (např. pro ty copywritery)
  • příprava podkladů pro tvorbu newsletterů a dalších věcí
  • třídění dat, vytváření tabulek, pomoc s administrativou kolem marketingu

Je toho určitě mnoho. Každý marketingový specialista (nebo podnikatel sám) si může zanalyzovat, které aktivity v rámci marketingu mu zabírají zbytečně mnoho času a zda je může delegovat na někoho dalšího. Může to být juniorní marketér, ale také online asistentka, jejichž služby nabízí právě OFFICE to go.

O delegování práce nejen v marketingu:

Společně s Ondřejem Markem natáčíme sérii videí o delegování práce. Ondřej je zkušený podnikatel, který spoluzaložil např. portál Dluhopisy.cz nebo již zmíněnou službu OFFICE to go. Sám externí asistentky marketingu využívá a usnadňuje si tím práci.

Pokud vás delegování práce zajímá, můžete se podívat i na naše předešlá videa:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu