Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak může externí asistentka pomoci v marketingu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Externí online asistentky podnikatelům nepomáhají jen s outsourcingem administrativy. Připravené jsou přispět i do marketingových aktivit firmy a usnadnit tak podnikatelům a jejich zaměstnancům práci. Jak konkrétně mohou pomoci? O tom je dnešní díl rozhovorů s Ondřejem Markem z OFFICE to go.

Marketing bohužel není jen o marketingu. Kdo v něm pracuje, určitě moc dobře ví, kolik rutinních a neustále se opakujících neproduktivních úkolů kolem něj musí udělat. Z toho důvodu často velmi drazí marketingoví specialisté pracují na úkolech, které za ně může odvést někdo jiný, pro firmu levnější.

Úkolů, se kterými může pomoci taková asistentka marketingu, je mnoho. Toto jsou jen některé z nich:

  • pomoc se zadání práce externím dodavatelům (příprava materiálů, sepsání podkladů, rozeslání)
  • pomoc s tvorbou jednoduchých textů, při kterých není nutná znalost zkušeného copywritera
  • pomoc se shromážděním materiálů pro další specialisty (např. pro ty copywritery)
  • příprava podkladů pro tvorbu newsletterů a dalších věcí
  • třídění dat, vytváření tabulek, pomoc s administrativou kolem marketingu

Je toho určitě mnoho. Každý marketingový specialista (nebo podnikatel sám) si může zanalyzovat, které aktivity v rámci marketingu mu zabírají zbytečně mnoho času a zda je může delegovat na někoho dalšího. Může to být juniorní marketér, ale také online asistentka, jejichž služby nabízí právě OFFICE to go.

Inzerce

O delegování práce nejen v marketingu:

Společně s Ondřejem Markem natáčíme sérii videí o delegování práce. Ondřej je zkušený podnikatel, který spoluzaložil např. portál Dluhopisy.cz nebo již zmíněnou službu OFFICE to go. Sám externí asistentky marketingu využívá a usnadňuje si tím práci.

Pokud vás delegování práce zajímá, můžete se podívat i na naše předešlá videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví e-shopu: Jak nad ním přemýšlet? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal