Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak může externí asistentka pomoci v marketingu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Externí online asistentky podnikatelům nepomáhají jen s outsourcingem administrativy. Připravené jsou přispět i do marketingových aktivit firmy a usnadnit tak podnikatelům a jejich zaměstnancům práci. Jak konkrétně mohou pomoci? O tom je dnešní díl rozhovorů s Ondřejem Markem z OFFICE to go.

Inzerce

Marketing bohužel není jen o marketingu. Kdo v něm pracuje, určitě moc dobře ví, kolik rutinních a neustále se opakujících neproduktivních úkolů kolem něj musí udělat. Z toho důvodu často velmi drazí marketingoví specialisté pracují na úkolech, které za ně může odvést někdo jiný, pro firmu levnější.

Úkolů, se kterými může pomoci taková asistentka marketingu, je mnoho. Toto jsou jen některé z nich:

  • pomoc se zadání práce externím dodavatelům (příprava materiálů, sepsání podkladů, rozeslání)
  • pomoc s tvorbou jednoduchých textů, při kterých není nutná znalost zkušeného copywritera
  • pomoc se shromážděním materiálů pro další specialisty (např. pro ty copywritery)
  • příprava podkladů pro tvorbu newsletterů a dalších věcí
  • třídění dat, vytváření tabulek, pomoc s administrativou kolem marketingu

Je toho určitě mnoho. Každý marketingový specialista (nebo podnikatel sám) si může zanalyzovat, které aktivity v rámci marketingu mu zabírají zbytečně mnoho času a zda je může delegovat na někoho dalšího. Může to být juniorní marketér, ale také online asistentka, jejichž služby nabízí právě OFFICE to go.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

O delegování práce nejen v marketingu:

Společně s Ondřejem Markem natáčíme sérii videí o delegování práce. Ondřej je zkušený podnikatel, který spoluzaložil např. portál Dluhopisy.cz nebo již zmíněnou službu OFFICE to go. Sám externí asistentky marketingu využívá a usnadňuje si tím práci.

Pokud vás delegování práce zajímá, můžete se podívat i na naše předešlá videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce