Inzerce

Inzerce

David Vrba (EDUA Group): Jak správně a efektivně přistoupit k sebevzdělávání?

Videorozhovory MladýPodnikatel.cz nesledují lidé pro zábavu, ale proto, že se chtějí vzdělávat. Jenomže jak k sebevzdělávání přistoupit co nejefektivněji a dosáhnout v něm co nejlepších výsledků? O tom v dnešním rozhovoru mluvil ředitel vzdělávací agentury EDUA Group David Vrba.

Pro člověka bude sebevzdělávání stále důležitější. Lidé se dnes musí učit více novým věcem než v minulosti a není prý pravda, že se ve vyšším věku už nemohou naučit nic nového. „Mimořádně úspěšným se může stát každý,“ říká David Vrba a dodává příklady lidí, kteří se i bez větších předpokladů dokázali stát mistry svých oborů.

Jak se ale můžete sebevzdělávat i vy? Jak si v rámci osobního rozvoje určit konkrétní cíle a jak ideálně měřit svůj růst? Jsou pro vás lepší články, videa nebo přednášky? A jak vůbec zjistit, na co byste se měli v rámci sebevzdělávání zaměřit vy? O tom je dnešní video.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se historicky mění potřeba lidí sebevzdělávat se?
  • Jak se sebevzděláváním začít a jak si definovat svoje cíle?
  • Co nám pomůže zůstat dlouhodobě relevantním?
  • Jak měřit svůj progress v rámci sebevzdělávání?
  • Jakých častých chyb se lidé při sebevzdělávání dopouští?
  • Jak funguje lidský mozek a proč se můžeme učit i ve vyšším věku?
  • Jak nám v tom všem mohou pomoct (a uškodit) moderní technologie?

Další rozhovory o osobním rozvoji:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Jirka

Před 3 roky

U takových rozhovorů by to chtělo do popisku uvést ty jmenované knížky

Odpovědět »

Petr Vlček

Před 2 roky

To je pravda.

Odpovědět »

Sarka Kralickova

Před 3 roky

Jsem nadšená! Skvělý rozhovor, moc děkuji! Ukázal mi, že jsem normální, když tolik času věnuji samostudiu a čtení knih a předávání nadšení a vědomostí dětem a dospělým v našich kurzech. Jen by to chtělo méně výčitek, jestli jsem taky dobrá a dostatečná mamka, když si ten čas beru právě na to studium a ještě ho předávám dál?to mi asi chvíli potrvá??no celoživotně?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

Inzerce