Inzerce

Bohumil Pokštefl (Kontentino): Vyplatí se zakládat nový Buffer?

Řada firem si pro vlastní potřeby vyvíjí online nástroje, které jim usnadňují práci. Podobně to udělala i agentura TRIAD Advertising, která prostřednictvím vlastního nástroje pro správu sociálních sítí spravovala profily svých klientů. Po pár letech jej ale uvolnila pro všechny a vznikl tak zcela nový startup s názvem Kontentino.

Inzerce

Jeho vedení se ujal Bohumil Pokštefl, který se už v minulosti věnoval vytváření byznys plánů a má zkušenosti i s vlastními projekty. V rozhovoru vyprávěl o svých zahraničních zkušenostech a mentoringu, ale i o projektech, které skončily fiaskem.

Kontentino je dnes plně dostupné pro každého. Cílí především na agentury a další uživatele, kteří spravují sociální sítě v týmu. Kontentino samo se srovnává s konkurenčním Bufferem, ale i s dalšími nástroji, které najdete na trhu.

Nabízí se proto otázka, proč je rozumné vytvářet další nástroj, který je tak podobný konkurenčním na trhu již zavedeným alternativám. V rozhovoru jsme probírali i to, jak tvůrci Kontentina přemýšlí nad jeho byznys modelem, cílovou skupinou, marketingem i cenotvorbou.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Kontentino vzniklo a jak uvést interní firemní nástroj na trh?
  • Jak se vytvářel byznys plán Kontentina a jak se určovala jeho cena pro uživatele?
  • Proč má smysl vytvářet nástroj, který má již zavedenou zahraniční konkurenci?
  • Jak najít příležitost na trhu, který je konkurencí nasycený?
  • V čem se Kontentino liší od Bufferu a dalších nástrojů? A jak nad svými USP přemýšlí?
  • Co Kontentinu nejvíce funguje v marketingu a proč nejde dělat všechno po internetu?
  • Jak probíhá vývoj Kontentina a jak se určují jeho priority?
  • V čem se liší slovenské reklamní kampaně od těch českých?

Startupy se to tu jenom hemží. Nachytři se od nich:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

lukas-krcil-web

Rozjezd startupu Hedepy a prodej psychoterapie on-line | Lukáš Krčil

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Radek

Před 4 roky

Pěkný rozhovor. Napadá mě otázka, proč ve startup prostředí využíváte C-level korporátní tituly? Trošku úsměvné :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání