Inzerce

Bohumil Pokštefl (Kontentino): Vyplatí se zakládat nový Buffer?

Řada firem si pro vlastní potřeby vyvíjí online nástroje, které jim usnadňují práci. Podobně to udělala i agentura TRIAD Advertising, která prostřednictvím vlastního nástroje pro správu sociálních sítí spravovala profily svých klientů. Po pár letech jej ale uvolnila pro všechny a vznikl tak zcela nový startup s názvem Kontentino.

Jeho vedení se ujal Bohumil Pokštefl, který se už v minulosti věnoval vytváření byznys plánů a má zkušenosti i s vlastními projekty. V rozhovoru vyprávěl o svých zahraničních zkušenostech a mentoringu, ale i o projektech, které skončily fiaskem.

Kontentino je dnes plně dostupné pro každého. Cílí především na agentury a další uživatele, kteří spravují sociální sítě v týmu. Kontentino samo se srovnává s konkurenčním Bufferem, ale i s dalšími nástroji, které najdete na trhu.

Nabízí se proto otázka, proč je rozumné vytvářet další nástroj, který je tak podobný konkurenčním na trhu již zavedeným alternativám. V rozhovoru jsme probírali i to, jak tvůrci Kontentina přemýšlí nad jeho byznys modelem, cílovou skupinou, marketingem i cenotvorbou.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Kontentino vzniklo a jak uvést interní firemní nástroj na trh?
  • Jak se vytvářel byznys plán Kontentina a jak se určovala jeho cena pro uživatele?
  • Proč má smysl vytvářet nástroj, který má již zavedenou zahraniční konkurenci?
  • Jak najít příležitost na trhu, který je konkurencí nasycený?
  • V čem se Kontentino liší od Bufferu a dalších nástrojů? A jak nad svými USP přemýšlí?
  • Co Kontentinu nejvíce funguje v marketingu a proč nejde dělat všechno po internetu?
  • Jak probíhá vývoj Kontentina a jak se určují jeho priority?
  • V čem se liší slovenské reklamní kampaně od těch českých?

Startupy se to tu jenom hemží. Nachytři se od nich:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

Právě vyšlo

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Radek

Před 4 roky

Pěkný rozhovor. Napadá mě otázka, proč ve startup prostředí využíváte C-level korporátní tituly? Trošku úsměvné :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?