Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Bohumil Pokštefl (Kontentino): Vyplatí se zakládat nový Buffer?

Digitální agentura TRIAD Advertising si pro vlastní potřeby vyvíjela nástroj na správu sociálních sítích. Poté ho uvolnila pro všechny a vedení nově vzniklého startupu se ujal Bohumil Pokštefl.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

StartupyVideo

Řada firem si pro vlastní potřeby vyvíjí online nástroje, které jim usnadňují práci. Podobně to udělala i agentura TRIAD Advertising, která prostřednictvím vlastního nástroje pro správu sociálních sítí spravovala profily svých klientů. Po pár letech jej ale uvolnila pro všechny a vznikl tak zcela nový startup s názvem Kontentino.

Jeho vedení se ujal Bohumil Pokštefl, který se už v minulosti věnoval vytváření byznys plánů a má zkušenosti i s vlastními projekty. V rozhovoru vyprávěl o svých zahraničních zkušenostech a mentoringu, ale i o projektech, které skončily fiaskem.

Kontentino je dnes plně dostupné pro každého. Cílí především na agentury a další uživatele, kteří spravují sociální sítě v týmu. Kontentino samo se srovnává s konkurenčním Bufferem, ale i s dalšími nástroji, které najdete na trhu.

Nabízí se proto otázka, proč je rozumné vytvářet další nástroj, který je tak podobný konkurenčním na trhu již zavedeným alternativám. V rozhovoru jsme probírali i to, jak tvůrci Kontentina přemýšlí nad jeho byznys modelem, cílovou skupinou, marketingem i cenotvorbou.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Kontentino vzniklo a jak uvést interní firemní nástroj na trh?
  • Jak se vytvářel byznys plán Kontentina a jak se určovala jeho cena pro uživatele?
  • Proč má smysl vytvářet nástroj, který má již zavedenou zahraniční konkurenci?
  • Jak najít příležitost na trhu, který je konkurencí nasycený?
  • V čem se Kontentino liší od Bufferu a dalších nástrojů? A jak nad svými USP přemýšlí?
  • Co Kontentinu nejvíce funguje v marketingu a proč nejde dělat všechno po internetu?
  • Jak probíhá vývoj Kontentina a jak se určují jeho priority?
  • V čem se liší slovenské reklamní kampaně od těch českých?

Startupy se to tu jenom hemží. Nachytři se od nich:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Radek

    -

    Pěkný rozhovor. Napadá mě otázka, proč ve startup prostředí využíváte C-level korporátní tituly? Trošku úsměvné :)

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu