Inzerce

Bohumil Pokštefl (Kontentino): Vyplatí se zakládat nový Buffer?

Řada firem si pro vlastní potřeby vyvíjí online nástroje, které jim usnadňují práci. Podobně to udělala i agentura TRIAD Advertising, která prostřednictvím vlastního nástroje pro správu sociálních sítí spravovala profily svých klientů. Po pár letech jej ale uvolnila pro všechny a vznikl tak zcela nový startup s názvem Kontentino.

Jeho vedení se ujal Bohumil Pokštefl, který se už v minulosti věnoval vytváření byznys plánů a má zkušenosti i s vlastními projekty. V rozhovoru vyprávěl o svých zahraničních zkušenostech a mentoringu, ale i o projektech, které skončily fiaskem.

Kontentino je dnes plně dostupné pro každého. Cílí především na agentury a další uživatele, kteří spravují sociální sítě v týmu. Kontentino samo se srovnává s konkurenčním Bufferem, ale i s dalšími nástroji, které najdete na trhu.

Nabízí se proto otázka, proč je rozumné vytvářet další nástroj, který je tak podobný konkurenčním na trhu již zavedeným alternativám. V rozhovoru jsme probírali i to, jak tvůrci Kontentina přemýšlí nad jeho byznys modelem, cílovou skupinou, marketingem i cenotvorbou.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Kontentino vzniklo a jak uvést interní firemní nástroj na trh?
  • Jak se vytvářel byznys plán Kontentina a jak se určovala jeho cena pro uživatele?
  • Proč má smysl vytvářet nástroj, který má již zavedenou zahraniční konkurenci?
  • Jak najít příležitost na trhu, který je konkurencí nasycený?
  • V čem se Kontentino liší od Bufferu a dalších nástrojů? A jak nad svými USP přemýšlí?
  • Co Kontentinu nejvíce funguje v marketingu a proč nejde dělat všechno po internetu?
  • Jak probíhá vývoj Kontentina a jak se určují jeho priority?
  • V čem se liší slovenské reklamní kampaně od těch českých?

Startupy se to tu jenom hemží. Nachytři se od nich:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Radek

Před 4 roky

Pěkný rozhovor. Napadá mě otázka, proč ve startup prostředí využíváte C-level korporátní tituly? Trošku úsměvné :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně