Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

10 důvodů pro spolupráci s CSS partnerem Kvinono

Po spuštění Google CSS programu internet zaplavily nabídky desítek CSS partnerů, se kterými mohou e-shopy navázat spolupráci a získat až 20 % slevu na kampaně v Google Nákupech. Tuto výhodu mají všichni partneři společnou. Pokud na slevu dosáhnete s kterýmkoliv z nich, proč byste si měli vybrat právě Kvinono od agentury BESTETO?

Google poskytuje ostatním srovnávačům zboží (tzv. Comparison Shopping Services) výhodu oproti svojí službě Google Shopping. Pro vaše kampaně v Google Nákupech standardně využíváte právě Google službu. Jako majitel e-shopu si můžete ke spolupráci vybrat jednoho či více partnerů, podle toho, jaké nabízejí výhody.

Co získáte přechodem pod CSS Kvinono?

  • Až 20 % sleva z Google Shopping kampaní

Jak funguje nabízená 20% sleva? Google vám nevyplatí zpět peníze, ale tato sleva se promítne ve finální ceně za proklik. Poskytnutá cena za proklik vás zvýhodní v aukci proti konkurenci, která bude v CSS Google. Přechodem pod CSS partnera Kvinono získáte za stejnou cenu více zobrazení a prokliků a tím i větší šanci na více konverzí.

  • Členství do konce ledna 2021 ZDARMA

Začněte čerpat slevu ve výši až 20 % už dnes a to zcela bez poplatku. Díky testovacímu období (do konce ledna 2021), kdy za členství neplatíte, máte dost času na rozhodování, jestli spolupráce s CSS partnerem Kvinono splňuje vaše očekávání. Jste už v jiném CSS systému? Nevadí! Využijte naše testovací období zdarma a čerpejte výhody u více systémů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Možnost uveřejnění produktů na webu Kvinono.cz ZDARMA

Jako náš partner máte možnost prezentovat svoje produkty ve vyhledávači zboží Kvinono.cz. Díky tomu získáte nový zdroj návštěvnosti pro váš e-shop. Uveřejnění zboží není součástí členství v CSS programu a také tuto službu nabízíme do 31. ledna 2021 zdarma.

  • Víme jak na Platformy Google

Neplacené záznamy v Platformách Google, neboli tzv. surfaces across Google, dělají nejednomu CSS partnerovi vrásky. Není pravda, že v Evropě nejsou aktivní. Narozdíl od jiných CSS partnerů víme co udělat pro to, abyste o Platformy Google nepřišli.

  • Fixní cena za službu

Pokud se rozhodnete pokračovat ve využívání výhod CSS programu i po ukončení testovacího období, přecházíte do placeného režimu. Výhodou je, že nezáleží na tom, kolik produktů inzerujete, nebo jaká je výše vaší útraty. Cena, kterou nám zaplatíte, se nemění (2 000 Kč/měsíc).

  • Nevyžadujeme přístupy do GMC

K převodu nám bude stačit, že nám poskytnete pouze ID vašeho Merchant Centra. Nepožadujeme přidělení kompletního přístupu, ani primery linku, či poskytnutí jiných neopodstatněných informací.

  • Bez skrytých poplatků

K našim partnerům jsme fér. Nebudeme po vás chtít ani korunu navíc za nastavení a převod Merchant centra pod CSS.

  • Skončit s členstvím můžete kdykoliv

Pokud se vám služba nevyplatí, nechcete přejít do placeného režimu po lednu 2021 nebo máte jakýkoliv další důvod, nebudeme vám účtovat žádné storno poplatky. Účet ihned odpojíme a tím se spolu rozloučíme.

  • Žádné závazky

Pro využívání služby Kvinono, Google CSS partner není povinné využívat ostatní služby agentury BESTETO. V případě zájmu vám s PPC reklamou rádi pomůžeme, ale můžete si ji řídit dál sami, nebo využívat služby jiných agentur anebo specialistů na online marketing.

  • Postaráme se o vás

Náš tým vám poskytne veškerou potřebnou podporu, zařídí převod a vy tak nemusíte dělat nic.

Získejte náskok před konkurencí a začněte ještě dnes inzerovat se slevou 20%. Stačí jeden e-mail s ID vašeho Merchant centra a o zbytek se už postaráme my. Kontaktujte nás na adrese aneta.matyasova@besteto.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce