Na našem webu najdete přes 1100 rozhovorů o řízení firem a tvorbě e-shopů. Vybíráme pro vás 25 nejlepších, ze kterých můžete čerpat know-how a inspiraci pro vaše podnikání. Poslechněte si zkušené zakladatele e-shopů, manažery a další specialisty na on-line podnikání.
Stát se našimi předplatiteli můžete během pár kliknutí zde.
Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.
Před 3 roky
Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.
Před 3 roky
Econea 6 let rostla každý rok o 100 %. Ze začátečnického punku se pokusila překlopit do profesionálního řízení. Výběr managementu se ale vůbec nepovedl…
Před 2 roky
Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.
Před 3 roky
Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.
Před 2 roky
Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.
Před 2 roky
Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.
Před 2 roky
Mají roční obrat 400 milionů korun, ale řešili spoustu negativní recenzí od zákazníků. Zjistěte, jak v Grizly.cz našli vlastní chyby a jak je odstraňují.
Před 2 roky
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 2 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 3 roky
Ztráta smyslu v budování firmy. Malý respekt od některých zaměstnanců. Neúspěšné pokusy o prodej. To je příběh Lenky Ondruchové z Queens. Jak firmu prodala?
Před 3 roky
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 2 roky
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 3 roky
Zkušený podnikatel a manažer Pavel Hrstka detailně popsal, jak přemýšlí nad investicemi do své společnosti CityZen. Nahlédli jsme i do zákulisí Lékarna.cz
Před 2 roky
Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?
Před 3 roky
Vybudoval firmu s ročním obratem kolem 100 milionů korun. Ačkoliv je vystudovaný inženýr, aktivně pracuje s psychologií a přemýšlením svých zaměstnanců.
Před 2 roky
Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?
Před 3 roky
Mají kolem 40 zaměstnanců, ale růst firmy není jejich hlavním cílem. Poslechněte si, jak se také dá řídit prosperující firma. Více v klidu a pohodě.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.