Na našem webu najdete spoustu rozhovorů o tom, jak budovat a řídit digitální agenturu. Zakladatelé úspěšných agentur tu pro vás sdílí své zkušenosti s výběrem a vedením lidí, řízením procesů a cashflow, získáváním klientů a s mnoha dalšími oblastmi.
V tomto seznamu pro vás vybíráme 10 nejlepších rozhovorů, kterými můžete začít a ve kterých získáte cenné know-how napříč celým agenturním byznysem.
Neváhejte si také koupit naše předplatné a získat tak přístup k mnoha podrobným rozhovorům o budování firem.
Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?
Před 2 roky
Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.
Před 2 roky
Po 10 letech budování agentury Pábení se Roman Hřebecký rozhodl z firmy odejít, a to i majetkově. Poslechněte si jeho zkušenosti a důvody odchodu.
Před 1 rokem
Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce