Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Zdeněk Linc: Založení e-shopu Lihovárek.cz, čeští výrobci, získávání zákazníků

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Zdeněk Linc je zkušeným marketérem a datovým analytikem. Je také spoluzakladatelem e-shopu Lihovárek.cz, který prodává lokální desitály. O jeho podnikání na internetu jsme si povídali v našem rozhovoru, který si můžete přehrát i v podcastu o podnikání.

Bavili jsme se o tom, jak celý Lihovárek.cz vznikl, jak probíhá spolupráce s menšími českými výrobci a jak firma získává nové zákazníky. Zjistíte také, jaké má Zděnek s e-shopem do budoucna plány a proč se mu zatím nechce věnovat naplno.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Lihovárek.cz vznikl a jak jeho začátky probíhaly?
  • Jak získával první zákazníky?
  • Jak probíhá spolupráce s českými výrobci?
  • Jak se vytváří nový e-shop?
  • Jaké má Zdeněk s firmou plány?
  • Proč se jí nevěnuje naplno?
  • Co doporučuje ostatním e-shopařům?

Další rozhovory s malými e-shopy:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Inzerce