Inzerce

Zájem o atraktivní kancelářské prostředí roste

Kancelářské prostředí prochází v posledních letech mnoha změnami, ať už jde o uspořádání kanceláří, jejich sídlo, inovativní design či vnitřní organizaci. Je jasné, že každý se chce v práci cítit příjemně a kreativní prostředí spolu s odpočinkovými prvky k tomu určitě přispívá. Nové designové prostory působí dobře při schůzkách s klienty a zaměstnanci se v nich cítí lépe.

Inzerce

Trendem jsou relaxační místnosti a atraktivní design

Správné přizpůsobení kanceláře a atraktivní design může nejen zvýšit efektivitu práce jednotlivých zaměstnanců, ale také pomoci při získávání nových klientů. Právě proto je vhodné se zamyslet nad možnými změnami vzhledem k aktuálním trendům a měnícímu se způsobu práce. Dalším silným trendem je vytváření komunitního prostoru, kde firmy podporují neformální setkávání zaměstnanců nejen během pracovní doby, ale i před prací a po práci. Nově se v kancelářských objektech budují také oddělené zóny, které poskytují prostor pro soustředěnou práci a zefektivní tak pracovní výkony extrovertů i introvertů. Firmy dnes nabízejí zaměstnancům i další benefity v rámci kanceláří, jako jsou beer-bary, vinotéky či místnosti s privátními relaxačními zónami. Nadstandartní benefity dělají společnost více konkurenceschopnou na trhu práce, což je v dnešní době velmi diskutované téma.

Coworking hýbe světem

V roce 2002 otevřela první společná pracovní centra v Dánsku a Rakousku a v roce 2005 se ve Spojených státech otevřelo centrum oficiálně pojmenované jako coworkingový prostor. Od této doby zažívá světový trh kancelářských prostor tohoto konceptu značný boom.

Flexibilita, komunita a služby – to jsou jen tři hlavní benefity, které přináší coworkingové pracovní prostory a lákají tak stále více uživatelů. Coworkingová centra nabízí pro start-upy či freelancery kreativní prostory a flexibilitu, která je podpořena pestrou škálou členství od virtuálního až po možnost vstupu do prostor 24/7. I zde je důležité držet krok s designem a atraktivitou pracovního prostředí. Coworkingová centra umožňují networking a propojení jednotlivců i firem v kreativním a inspirativním prostředí i v rámci sítě center a organizovaných eventů. Členové mohou využít spektrum služeb od kavárny a kuchyňky až po zapůjčení elektromobilu. Sdílené kanceláře často fungují na principu, že dotyčný platí za nájem podle času stráveného v práci, to znamená klidně i jen za jednu hodinu. Lze si ale zaplatit i stálé místo, které bude patřit jen jediné firmě.

Zaměstnanci požadují čím dál více flexibility, kreativního řešení umožňujícího coworking a prostředí komunitního rázu. Pokud chtějí zaměstnavatelé a pronajímatelé spokojené zaměstnance a klienty, měli by si rychle osvojit tyto nové způsoby uvažování a přístup k práci.

Autor: Kancelare.cz, největší inzertní realitní server se zaměřením na inzerci komerčních nemovitostí v Česku.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?