Inzerce

Začátky podnikání

Obsah zadarmo: Proč jej vytvářet a jak?

Jsou to třeba ty e-booky za e-mail, kterých je plný internet. Jsou ale kvalitní? Jak se vyhnout vytvoření dalšího nesmyslného balastu, který vašemu podnikání nepomůže?

Před 7 roky

jakub-roz

VIDEO: 21letý podnikatel Jakub Rož o start-upech, globálním byznysu a začátcích v podnikání

V 16 letech založil ŠkolníSešit.cz a brzy na něj dostal investici ve výši 4 miliony korun. Jak se mu v tak nízkém věku řešil vlastní byznys?

Před 7 roky

Inzerce

Chci podnikat, nevím v čem. Co mám dělat?

Chtít být podnikatelem nestačí. Je potřeba znát i cestu za svým cílem. Jak tedy najít svůj podnikatelský nápad a uspět v konkurenčním poli?

Před 7 roky

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

Máme pro vás náš první videorozhovor! Do něj jsme si pozvali UX designera Jana Kvasničku. Diskutovali jsme o tom, jak začínal podnikat na volné noze, jak si budoval návyky a co by poradil začínajícím podnikatelům.

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Vít Prokůpek: V byznysu nevítězí ti lepší, ale ti přesvědčivější

Když jsem se zúčastnil kurzu Psychologie přesvědčivosti od Víta Prokůpka, nevěděl jsem moc, co od toho mám očekávat. Vít je odborníkem v oblasti vyjednávání a ovlivňování… – Strana 27

Před 7 roky

Zdeněk Steiner: Většina podnikatelů není úspěšná, protože svůj úspěch sama bojkotuje

S podnikáním začínal před 10 lety, když mu bylo 23. Na účtě měl 10 tisíc a jeho rodiče ho moc nepodporovaly. Dnes je majitelem podle svých slov největšího českého velkoobchodu s outletovým oblečením Eurostock… – Strana 27

Před 7 roky

Petr Moučka: Snažte se podnikání udržet pod kontrolou a nechat ho, ať si na sebe samo vydělá

Petr Moučka se proslavil zejména svým systémem reálné sebeobrany Sorudo. Nepomáhá však lidem jen v tom, jak bránit sebe a své okolí před útočníky… – Strana 27

Před 7 roky

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. – Strana 27

Před 7 roky

Petr Franěk: Objevte, kým jste, poznávejte své teritorium a učte se v něm být co nejlepší

Úspěchu se v obecném pojetí věnuje spousta webů. Jedním z nich je i Filosofie-Úspěchu.cz od Petra Fraňka. – Strana 27

Před 7 roky

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou. – Strana 27

Před 7 roky

Dominika Špačková: Podporu v podnikání maminek jsem začala dělat proto, abych pomohla řešit zdánlivě neřešitelné situace

Jmenují se maminkatelky. Často pracují z domova, ale mají na rozdíl od jiných jednu povinnost navíc – malé dítě. Maminkatelky jsou totiž ženy na mateřské nebo rodičovské, ženy… – Strana 27

Před 7 roky

Olga Rochowanská: Oblečení podnikatelů by mělo být v souladu s jejich osobou

Úspěch v byznysu, ale i v každodenním životě závisí i na tom, jak vypadáme. Právě to je důvod, proč řada podnikatelů vyhledává služby stylistů – Strana 27

Před 8 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)