Inzerce

Inzerce

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 6 roky

Petr Franěk: Objevte, kým jste, poznávejte své teritorium a učte se v něm být co nejlepší

Úspěchu se v obecném pojetí věnuje spousta webů. Jedním z nich je i Filosofie-Úspěchu.cz od Petra Fraňka. Ten má firmu zabývající se nízkonákladovým tiskem, navrhováním tiskovin a specializuje se zejména na zlatotisk, reliéfní tisk a tvarový výsek. Své práce má dostatek a…

Před 6 roky

Inzerce

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou. Ještě jsme ale nedali dostatečný prostor tomu, jak se vůbec stát úspěšným konzultantem a co všechno taková práce obnáší. Když…

Před 6 roky

Dominika Špačková: Podporu v podnikání maminek jsem začala dělat proto, abych pomohla řešit zdánlivě neřešitelné situace

Jmenují se maminkatelky. Často pracují z domova, ale mají na rozdíl od jiných jednu povinnost navíc – malé dítě. Maminkatelky jsou totiž ženy na mateřské nebo rodičovské, ženy, které se starají o malé děti a do toho chtějí být aktivní. Jedinou českou…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Olga Rochowanská: Oblečení podnikatelů by mělo být v souladu s jejich osobou

Úspěch v byznysu, ale i v každodenním životě závisí i na tom, jak vypadáme. Právě to je důvod, proč řada podnikatelů vyhledává služby stylistů. Olga Rochowanská, osobní stylistka, je držitelkou mnoha certifikátů právě z tohoto oboru. Spolupracuje se známými médii, módními časopisy a…

Před 7 roky

Jan Janák: Je jedno, co je váš podnikatelský sen, pokud mu věříte, jděte za ním a naplňte ho

Jan Janák je 49letý podnikatel z Plzně, který vlastní obchodní podíly v několika českých společnostech, ale jeho hlavním byznysem je provozování restaurací a kaváren. Je většinovým vlastníkem společnosti CrossCafe original s.r.o., která provozuje stejnojmenné kavárny v Praze, Plzni a v Hradci Králové. Provoz kaváren…

Před 7 roky

Magdalena Čevelová: Podnikat neznamená vydělávat prachy za cenu vlastního zdraví a mezilidských vztahů

Marketérů je hodně, ale marketingová čarodějnice je jen jedna. Magdalena Čevelová je známá nejen díky své kouzelné přezdívce, ale jako profesionální konzultantka a lektorka. Pomáhá malým firmám a živnostníkům získávat nové zákazníky, uvádět na trh nové produkty, zvyšovat zisky a…

Před 7 roky

Jan Tkáč: Startup vytváříme z touhy udělat něco nového a úspěšného

Ing. Jan Tkáč se prezentuje jako vizionář, idea maker, rozbíhač či konzultant. Zaměřuje se na profesionální poradenství pro startupy, je majitelem firmy AVE soft, vývojářem rozsáhlého informačního systému Evolio, zakladatelem jedničky na trhu aukčních portálů nemovitostí Exdražby, dvojnásobným držitelem ocenění…

Před 7 roky

Karel Janeček: Nejdůležitější je si uvědomit, že nic není zadarmo

Karla Janečka není nutno představovat. Populární český čtyřicetiletý miliardář z Plzně se proslavil nejen jako podnikatel, ale i jako geniální matematik, bojovník proti korupci a prosazovatel nového volebního systému. My jsme dostali možnost položit mu několik otázek, které by mohly nejen…

Před 7 roky

Tomáš Morávek: Když vyděláváme hodně peněz, většinou tomu musíme něco obětovat

Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji. Jeho služeb využívá mimo jiné i bonitní klientela, která má problémy se svým nemalým bohatstvím. O tomto tématu se…

Před 7 roky

Milan Krček: Cesta k cíli nemusí být jednoduchá, ale měla by odrážet naše hodnoty a dávat nám smysl

Milan Krček je dalším z profesionálních koučů, který nás zaujal a jehož služby mohou leckomu pomoci. Zabývá se osobním růstem, firemním koučinkem a zejména problematikou dosahování cílů. Několik let se pohyboval ve světě obchodu a vedl prodejní tým. Je držitelem odborných…

Před 7 roky

Michal Martoch: Rozvoj vlastního talentu je důležitý pro všechny, co chtějí být v životě úspěšní

Talent je něco, co hodně lidí zajímá. Jedni se ptají, jak mají vlastní talent rozvíjet, druzí ho zase chtějí podpořit u svých zaměstnanců a zvýšit tak jejich produktivitu. Ve společnosti často panuje i názor, že se bez talentu neuplatníte a…

Před 7 roky

Doporučené články

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Inzerce