Inzerce

Inzerce

WooCommerce školení – naučte se vytvořit si vlastní e-shop za pár hodin

Prodej zboží prostřednictvím e-shopu je čím dál tím více populárnější způsob, kterým obchodníci nabízejí své zboží zákazníkům. Chcete i vy začít s prodejem zboží ale nemáte prostředky na provozování kamenné prodejny nebo si zkrátka jako mnozí další myslíte, že klasická provozovna jen zbytečně navyšuje náklady na podnikání? Možná, že již ale nějaký e-shop provozujete a pouze cítíte, že by vašemu podnikání prospěla změna používaného systému. Ať tak či onak, právě pro vás je určeno školení o pluginu WooCommerce – doplňku pro celosvětově rozšířený redakční systém WordPress.

Inzerce

V průběhu sedmihodinového školení se dozvíte vše, co je třeba pro tvorbu i následnou správu e-shopu. Probírány budou též možnosti rozšíření pomocí pluginů i používání vlastních doplňků, přidávání a odebírání funkcí atd. Nezapomeneme ani na postupy při přizpůsobování WooCommerce pro české prostředí nebo tvorbu vícejazyčných e-shopů. Doprava, možnosti platby i fakturace – to vše jsou parametry, se kterými si s pomocí WooCommerce snadno poradíte. Celým školením vás bude provázet zkušený lektor Vladislav Musílek, který se WordPressem a pluginem WooCommerce dlouhodobě zabývá, podílí se na jeho české lokalizaci i vývoji doplňků.

Školení se koná 25. ledna 2016 od 8:00 do 17:00 v Konferenčním centru GreenPoint (Dvouletky 529/42, Praha 10). Celková cena kurzu činí 3600 Kč. Z této částky lze plných 2800 Kč použít k nákupu pluginů na stránkách www.Toret.cz. Současně je v ceně probíraný materiál (ke stažení) a občerstvení v podobě coffee breaku a oběda. Zájemcům o školení doporučujeme přinést si svůj vlastní notebook s nainstalovaných WordPressem i pluginem WooCommerce, budete si tak moci přímo vyzkoušet administraci systému. Další informace o plánovaném školení včetně podrobnějšího programu nalezenou zájemci na této adrese. Těším se na vás!

Vláďa Musílek

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

michal-koubek-8-web

Plánování zásob e-shopu: Jak na něj z hlediska finančního řízení?

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

petr-skondrojanis-12-web

Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

Inzerce