Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

WooCommerce školení – naučte se vytvořit si vlastní e-shop za pár hodin

inzerce
Před 8 roky

Prodej zboží prostřednictvím e-shopu je čím dál tím více populárnější způsob, kterým obchodníci nabízejí své zboží zákazníkům. Chcete i vy začít s prodejem zboží ale nemáte prostředky na provozování kamenné prodejny nebo si zkrátka jako mnozí další myslíte, že klasická provozovna jen zbytečně navyšuje náklady na podnikání? Možná, že již ale nějaký e-shop provozujete a pouze cítíte, že by vašemu podnikání prospěla změna používaného systému. Ať tak či onak, právě pro vás je určeno školení o pluginu WooCommerce – doplňku pro celosvětově rozšířený redakční systém WordPress.

V průběhu sedmihodinového školení se dozvíte vše, co je třeba pro tvorbu i následnou správu e-shopu. Probírány budou též možnosti rozšíření pomocí pluginů i používání vlastních doplňků, přidávání a odebírání funkcí atd. Nezapomeneme ani na postupy při přizpůsobování WooCommerce pro české prostředí nebo tvorbu vícejazyčných e-shopů. Doprava, možnosti platby i fakturace – to vše jsou parametry, se kterými si s pomocí WooCommerce snadno poradíte. Celým školením vás bude provázet zkušený lektor Vladislav Musílek, který se WordPressem a pluginem WooCommerce dlouhodobě zabývá, podílí se na jeho české lokalizaci i vývoji doplňků.

Školení se koná 25. ledna 2016 od 8:00 do 17:00 v Konferenčním centru GreenPoint (Dvouletky 529/42, Praha 10). Celková cena kurzu činí 3600 Kč. Z této částky lze plných 2800 Kč použít k nákupu pluginů na stránkách www.Toret.cz. Současně je v ceně probíraný materiál (ke stažení) a občerstvení v podobě coffee breaku a oběda. Zájemcům o školení doporučujeme přinést si svůj vlastní notebook s nainstalovaných WordPressem i pluginem WooCommerce, budete si tak moci přímo vyzkoušet administraci systému. Další informace o plánovaném školení včetně podrobnějšího programu nalezenou zájemci na této adrese. Těším se na vás!

Vláďa Musílek

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)