Inzerce

Vyplatí se studovat MBA online?

O studium MBA online je velký zájem. Stačí mít počítač s připojením k internetu a můžete studovat prakticky odkudkoliv a kdykoliv. Jenže nepřipadají vám školy nabízející pouze online studium či tzv. e-learning podezřelé? Měly by!

Inzerce

17. srpna 2015 10:35 – ČESKÁ REPUBLIKA

Manažerské programy jsou určeny zejména pro podnikatele a management firem, pro něž je důležitá časová flexibilita a možnost studia odkudkoliv. V tomto směru má online studium MBA a dalších manažerských programů značné výhody. Absolventi online studia mohou získat relativně snadno titul MBA, který jim dle všeho otevře vrátka k práci u zahraničních firem, pro které je MBA mezinárodně uznávaný certifikát.

Téměř polovina absolventů manažerského programu MBA si profesně polepší, a zároveň se jim díky tomu zvýší plat (v průměru o 15 %). Ovšem platí to i tehdy, pokud se rozhodnete studovat manažerský program výhradně online?

Klíčové je získání zkušeností v praxi

Důležitým předpokladem k tomu, abyste po získání titulu MBA našli lepší práci, profesně si polepšili a byli platově lépe ohodnoceni je, že prokážete své znalosti. Prostřednictvím online studia sice budete dostatečně zásobeni všemožnými materiály s informacemi, ale ty vám nebudu v praxi téměř k ničemu. Abyste se kariérně posunuli a na vyšším postu se udrželi, potřebujete získat zkušenosti i řešení pro konkrétní situace v manažerské praxi. To vám online studium neumožní.

I když na stránkách institucí nabízející výhradně online studium MBA či e-learning tvrdí, že online výuka je přinejmenším stejně kvalitní jako v „kamenné“ škole, není to pravda. Online studium manažerských programů nebo e-learning bez kontaktu s živými lektory je pro manažery dnes již málo, neboť neodmyslitelnou součástí MBA je diskuse s lektory a ostatními studenty. Pozor si dejte také na programy, do kterých můžete nastoupit kdykoliv během celého roku.

Klasické a online studium se cenově nemusí lišit

Přijde vám logické, že za online studium MBA zaplatíte méně než za klasickou výuku? Vždyť při online studiu se jedná prakticky jen o zasílání vypracovaných prací e-mailem někam na web. Nenechte se zmýlit. Programy se v tomto ohledu cenově lišit nemusí, neboť existují i MBA školy, které nabízí tematická setkání s lektory, poplatky za studium mají stejně příznivé, ale jsou odlišné z hlediska získávání informací a zkušeností od skutečných lektorů.

Během klasické výuky mají studenti možnost diskutovat s lektory a ostatními studenty. Ústav práva a právní vědy, o.p.s. uskutečňuje na každý předmět tematická setkání, kde si studenti vyměňují zkušenosti, mají možnost debatovat a navázat zajímavé kontakty. Veškeré tyto možnosti u online studia MBA či e-learningu chybí, byť se jedná o nenahraditelnou součást manažerského programu.

Vyberte si program se správným zaměřením

Jestliže jste se oprostili od online studia a chcete získat skutečně kvalitní manažerské vzdělání, zaměřte svou pozornost na výběr vhodného programu MBA. Vyučované předměty v jednotlivých programech jsou závislé na tom, zda se jedná o program MBA orientovaný spíše obecně nebo jestli je zaměřený na určitou manažerskou specializaci.

Ústav práva a právní vědy, o.p.s., aktuálně nabízí program v těchto modifikacích MBA – Public Relations a Marketing, MBA – Management obchodu, MBA – Business Development, MBA – Pro ředitele škol a školských zařízení, MBA – Finanční management podnikání, Executive MBA – Strategický management, Executive MBA – Leadership, MBA – Mezinárodní vztahy a evropská studia, MBA – Commercial Law, MBA – Řízení lidských zdrojů a personální management, MBA – Pojišťovnictví, MBA – Management ve zdravotnictví.

Výběr programů MBA záleží již jen na Vás.

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)