Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Vyplatí se studovat MBA online?

O studium MBA online je velký zájem. Stačí mít počítač s připojením k internetu a můžete studovat prakticky odkudkoliv a kdykoliv. Jenže nepřipadají vám školy nabízející pouze online studium či tzv. e-learning podezřelé? Měly by!

Inzerce

17. srpna 2015 10:35 – ČESKÁ REPUBLIKA

Manažerské programy jsou určeny zejména pro podnikatele a management firem, pro něž je důležitá časová flexibilita a možnost studia odkudkoliv. V tomto směru má online studium MBA a dalších manažerských programů značné výhody. Absolventi online studia mohou získat relativně snadno titul MBA, který jim dle všeho otevře vrátka k práci u zahraničních firem, pro které je MBA mezinárodně uznávaný certifikát.

Téměř polovina absolventů manažerského programu MBA si profesně polepší, a zároveň se jim díky tomu zvýší plat (v průměru o 15 %). Ovšem platí to i tehdy, pokud se rozhodnete studovat manažerský program výhradně online?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Klíčové je získání zkušeností v praxi

Důležitým předpokladem k tomu, abyste po získání titulu MBA našli lepší práci, profesně si polepšili a byli platově lépe ohodnoceni je, že prokážete své znalosti. Prostřednictvím online studia sice budete dostatečně zásobeni všemožnými materiály s informacemi, ale ty vám nebudu v praxi téměř k ničemu. Abyste se kariérně posunuli a na vyšším postu se udrželi, potřebujete získat zkušenosti i řešení pro konkrétní situace v manažerské praxi. To vám online studium neumožní.

I když na stránkách institucí nabízející výhradně online studium MBA či e-learning tvrdí, že online výuka je přinejmenším stejně kvalitní jako v „kamenné“ škole, není to pravda. Online studium manažerských programů nebo e-learning bez kontaktu s živými lektory je pro manažery dnes již málo, neboť neodmyslitelnou součástí MBA je diskuse s lektory a ostatními studenty. Pozor si dejte také na programy, do kterých můžete nastoupit kdykoliv během celého roku.

Klasické a online studium se cenově nemusí lišit

Přijde vám logické, že za online studium MBA zaplatíte méně než za klasickou výuku? Vždyť při online studiu se jedná prakticky jen o zasílání vypracovaných prací e-mailem někam na web. Nenechte se zmýlit. Programy se v tomto ohledu cenově lišit nemusí, neboť existují i MBA školy, které nabízí tematická setkání s lektory, poplatky za studium mají stejně příznivé, ale jsou odlišné z hlediska získávání informací a zkušeností od skutečných lektorů.

Během klasické výuky mají studenti možnost diskutovat s lektory a ostatními studenty. Ústav práva a právní vědy, o.p.s. uskutečňuje na každý předmět tematická setkání, kde si studenti vyměňují zkušenosti, mají možnost debatovat a navázat zajímavé kontakty. Veškeré tyto možnosti u online studia MBA či e-learningu chybí, byť se jedná o nenahraditelnou součást manažerského programu.

Vyberte si program se správným zaměřením

Jestliže jste se oprostili od online studia a chcete získat skutečně kvalitní manažerské vzdělání, zaměřte svou pozornost na výběr vhodného programu MBA. Vyučované předměty v jednotlivých programech jsou závislé na tom, zda se jedná o program MBA orientovaný spíše obecně nebo jestli je zaměřený na určitou manažerskou specializaci.

Ústav práva a právní vědy, o.p.s., aktuálně nabízí program v těchto modifikacích MBA – Public Relations a Marketing, MBA – Management obchodu, MBA – Business Development, MBA – Pro ředitele škol a školských zařízení, MBA – Finanční management podnikání, Executive MBA – Strategický management, Executive MBA – Leadership, MBA – Mezinárodní vztahy a evropská studia, MBA – Commercial Law, MBA – Řízení lidských zdrojů a personální management, MBA – Pojišťovnictví, MBA – Management ve zdravotnictví.

Výběr programů MBA záleží již jen na Vás.

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce