Nejen období covidu přispělo k neustále rostoucímu trendu on-line prodeje. I malé kamenné prodejny začaly zakládat e-shopy a přizpůsobily se tak svým zákazníkům. Ti hledají během nákupu maximální komfort nejen během průchodu e-shopem, ale chtějí mít i informace o době dodání, skladové dostupnosti nebo o aktuálním stavu své objednávky. Zákazníci si nyní mohou vybírat z mnoha e-shopů, které jim nabídnou nejlepší uživatelský zážitek a pohodlný nákup bez chyb. Fungující e-shop a firemní procesy jsou právě to, co ve firmě potřebujete, aby byl i váš koncový zákazník spokojený bez ohledu na to, zda prodáváte v B2C či B2B. Zefektivnit procesy vám pomůže moderní ERP systém.
ERP systémy jsou informační softwary, které vám pomohou automatizovat procesy ve firmě, zjednodušit skladovou agendu, vést účetnictví, připravit podklady pro mzdy nebo připravit manažerské reporty. Pro e-shopaře je bonusem přímá integrace e-shopu s informačním systémem.
Skladový program v rámci ERP systému umožňuje sledovat celkový stav skladu i objednávek, který je navíc propojený přímo s e-shopem. Výhodou je tedy efektivní řízení zboží i zobrazení skutečného množství zboží na skladě zákazníkům. Už se vám nebude stávat, že si zákazník objedná zboží, které nakonec nemáte skladem.
Informační systém vám pomůže s aktualizací cen nejen do e-shopů, ale také do kamenných prodejen či obchodníkům.
ERP systémy budou pečovat o vašeho zákazníka za vás. Umožňují automatické odesílání informací o stavu objednávky vašemu zákazníkovi. Zákazníci přestanou netrpělivě vyhlížet pošťáka se svou zásilkou, ale budou přesně vědět, kde se jejich balíček nachází a vzroste jejich důvěra ve váš e-shop.
Vaši zaměstnanci přestanou ztrácet čas ručním přepisováním produktového portfolia, ceníku nebo skladových zásob. ERP to udělá za ně a bez rizika chybovosti. Vše bude aktuální a správně.
Systémy umožňují rychlé vyřízení reklamace a navíc poskytnou přehled o celém procesu reklamace. Budete přesně vědět, kdo se o reklamaci stará a v jakém je stavu.
Pokročilejší funkce erp systémů nezapomínají ani na marketing. Můžete ho propojit s porovnávači, nastavit texty pro SEO, produkty snadno zařadit do kategorií nebo přidávat příznaky typu „akční zboží” nebo „novinka”.
Integrace e-shopu a informačního systému je dnes již nezbytností pro velké e-shopy. Těm menším pomůže zvládnou růst e-shopu a odstranit problémy. Budete se moci více soustředit na strategie a splnění cílů. Více zkušeností s růstem e-shopu a praktické tipy od předních odborníků na e-commerce najdete v e-booku „Průvodce na cestě online podnikáním”.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Před 3 týdny