Ikea, Sconto, Kika, ale také Bonami nebo Bonami. Prodej nábytku na internetu není jen doménou velkých řetězců, ale také odvážných nových konceptů. Kdo vyhraje v boji o zákazníka? A dočkáme se doby, kdy si sedačku objednáme doma s doručením druhý den?
Byli jsme zvyklí, že pro nábytek si jezdíme do kamenné prodejny dobře prohlédnout a vyzkoušet. Vždyť sedačku nekupujeme na rok nebo dva, ale klidně i na desítky let. Noví internetoví prodejci nás ale v posledních letech učí, že nakupovat můžeme také jinak – doma, impulzivně a s důrazem na design.
Jak vám prozradí říjnový Eshopista, právě e-commerce je prostředí, které bylo pro střet takto odlišných konceptů stvořeno. Boj o přízeň zákazníků je navíc teprve začíná. Pozvali jsme si pro to do diskuse zástupce klasického obchodního řetězce (Sconto) i nových internetových projektů (Bonami, Biano), kteří nám prozradí, jakým způsobem budeme v budoucnosti nábytek nakupovat.
Registrace na akci, která se uskuteční ve čtvrtek 15. října v divadle ROYAL na Vinohradské 48, jsou již v plném proudu. Našimi hosty budou i tentokrát skutečně zajímavé osobnosti českého retailu a e-commerce. Pavlína Šedivá řídí marketing Sconto Nábytek již 12 let a je autorkou marketingové strategie celé firmy. David Šiška šéfuje e-shopu Bonami.cz a v roce 2016 mu pomohl k tržbám přes půl miliardy korun. Tomáš Matějček je jedním ze zakládajících členů Miton a byl u startu projektu Biano.cz.
V rozhovoru s našimi hosty se zaměříme především na následující témata:
V rámci programu příštího Eshopisty se můžete těšit také na soutěž o dárkové poukazy a další doprovodný program.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny