Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Velká diskuse nábytkářů: Kdo vyhraje na internetu?

inzerce
Před 7 roky

Ikea, Sconto, Kika, ale také Bonami nebo Bonami. Prodej nábytku na internetu není jen doménou velkých řetězců, ale také odvážných nových konceptů. Kdo vyhraje v boji o zákazníka? A dočkáme se doby, kdy si sedačku objednáme doma s doručením druhý den?

Byli jsme zvyklí, že pro nábytek si jezdíme do kamenné prodejny dobře prohlédnout a vyzkoušet. Vždyť sedačku nekupujeme na rok nebo dva, ale klidně i na desítky let. Noví internetoví prodejci nás ale v posledních letech učí, že nakupovat můžeme také jinak – doma, impulzivně a s důrazem na design.

Jak vám prozradí říjnový Eshopista, právě e-commerce je prostředí, které bylo pro střet takto odlišných konceptů stvořeno. Boj o přízeň zákazníků je navíc teprve začíná. Pozvali jsme si pro to do diskuse zástupce klasického obchodního řetězce (Sconto) i nových internetových projektů (BonamiBiano), kteří nám prozradí, jakým způsobem budeme v budoucnosti nábytek nakupovat.

Registrace na akci, která se uskuteční ve čtvrtek 15. října v divadle ROYAL na Vinohradské 48, jsou již v plném proudu. Našimi hosty budou i tentokrát skutečně zajímavé osobnosti českého retailu a e-commerce. Pavlína Šedivá řídí marketing Sconto Nábytek již 12 let a je autorkou marketingové strategie celé firmy. David Šiška šéfuje e-shopu Bonami.cz a v roce 2016 mu pomohl k tržbám přes půl miliardy korun. Tomáš Matějček je jedním ze zakládajících členů Miton a byl u startu projektu Biano.cz.

Inzerce

V rozhovoru s našimi hosty se zaměříme především na následující témata:

  • Jaká je velikost trhu s nábytkem u nás, jaký podíl drží online, pohled do zahraničí
  • Nástrahy a specifika prodeje nábytku v prostředí e-commerce
  • Přelévání zákazníků mezi obchodem a internetovým obchodem
  • Budoucí směřování služeb u online prodejců nábytku (montáže, výnos, likvidace starého nábytku aj.)
  • Další zajímavá data a trendy českého trhu s nábytkem

V rámci programu příštího Eshopisty se můžete těšit také na soutěž o dárkové poukazy a další doprovodný program.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)