Inzerce

Vedení lidí

david-spacil-web

David Spáčil (60seconds): Neúspěchy v podnikání, nové začátky, pohled zaměstnance na firmu

David Spáčil mi o sobě řekl, že prošel hned dvěma profesními neúspěchy. V našem rozhovoru, který si můžete pustit i v podcastu o podnikání, jsme je rozebrali a zjistili, co je zapříčinilo. První Davidův neúspěch byl s firmou Altar interactive,…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-10-web

Jak dávat zpětnou vazbu zaměstnancům?

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je jednou z překvapivě velkých výzev mnoha zaměstnavatelů. Jak by k ní měli přistupovat a jak ji předat co nejefektivněji? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z portálu COCUMA.cz. Společně s Petrem pro vás…

Před 2 roky

Inzerce

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Přiznejme si to. Svět není ideální. Můžeme stokrát mluvit i firemních kulturách, motivaci zaměstnanců a vytváření prostředí, do kterého se budou těšit, ale stejně se zaměstnavatelé dostanou i do situací, kdy budou muset řešit problémové zaměstnance. A o nich je…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-7-web

Jak komunikovat firemní hodnoty zaměstnancům?

Společně s Petrem Skondrojanisem z portálu Cocuma.cz pro vás vytváříme na českém internetu zcela ojedinělý obsah. Probíráme v něm, jak mohou firmy budovat svou vnitřní kulturu a vytvořit tak příjemné a produktivní prostředí pro své zaměstnance. V posledních rozhovorech jsme…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-hodnoty-web

Firemní hodnoty: Jak je budovat a proč?

Často, když se s podnikateli bavím o vnitřní kultuře jejich firem a vůbec o tom, jak podnikají, tak zmiňují hodnoty. Hodnoty, kterými se řídí. Přijde mi, že dnes se o nich mluví stále častěji. Je to nový trend, nebo podnikatelé…

Před 3 roky

tomas-jerabek-web

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po…

Před 3 roky

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Je to tak trochu i zlatá klec. Zdědit rodinnou firmu a převzít její vedení s sebou nese obrovskou zodpovědnost, velké oběti a mnohdy i řešení naprosto nečekaných situací. Své o tom ví i Zuzana Ceralová Petrofová, ředitelka největšího výrobce akustických…

Před 3 roky

petr-skondrojanis-3-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?

S Petrem Skondrojanisem ze serveru Cocuma.cz pro vás připravujeme pravidelný seriál o budování firemní kultury. V dnešním díle si povíme o tom, jak správně zvolit kulturu pro vlastní firmu. O vnitřních kulturách firem se toho v posledních letech píše a…

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

helena-kostalova-web

Helena Košťálová (EKS): Co činí zaměstnance v práci šťastnými?

Vzhledem k dnešní situaci na trhu práce je pro firmy stále důležitější vytvářet pro zaměstnance firemní kulturu, ve které se budou cítit šťastni. Co ale tento pocit v zaměstnancích vyvolává? A jak se mohou firmy stát dobrými zaměstnavateli? O tom…

Před 3 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek