Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Vedení lidí

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Když nastoupil do čela Biana, musel kompletně předělat management a upravit strategii firmy. Nahlédněte s námi do zákulisí populárního vyhledávače nábytku.

Před 3 měsíce

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Bývalý generální ředitel O2 a šéf telekomunikací PPF v 6 zemích Tomáš Budník o tom, jak řídit firmu, motivovat zaměstnance a přemýšlet nad strategií byznysu.

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
eva-cejkova-web

Eva Čejková pro ženy: Jak si nastavit podnikání?

Jak si mohou ženy nastavit byznys tak, aby mohly zůstat ženami? Jak uspět v prostředí zaměřeném na sílu a výkon? A v čem jsou v podnikání ženy jiné než muži?

Před 3 měsíce

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
peter-branyik-web

JYSK: Hodnocení a povyšování zaměstnanců | Peter Brányik

Ředitel českých a slovenských prodejen JYSK Peter Brányik detailně o tom, jak ve firmě funguje systém hodnocení, motivace a vzdělávání zaměstnanců.

Před 4 měsíce

jaroslav-baier-web

ESOP pohledem advokáta: Jak je nastavit ve firmě? | Jaroslav Baier

Zjistěte, jak lépe motivovat klíčové zaměstnance a připravit pro ně ESOP. Zkušený advokát rozebírá, jak se to dělá a na co si při tom dát pozor.

Před 5 měsíců

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Ve 30 letech už patří mezi nejbohatší Čechy. Vybudoval globální logistickou společnost a v rozhovoru sdílí, jak přistupuje k jejímu řízení a výběru kolegů.

Před 5 měsíců

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

I nadace se dnes řídí jako firmy. Zjistěte, co se můžete naučit od 25 let staré Nadace Via, kterou řídí bývalý byznysový novinář a ve správní radě má Petra Kasu.

Před 5 měsíců

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Majitel brněnských hotelů a barů a autor knihy Šéfové jsou kok*oti Jan Vlachynský otevřeně o tom, jakým býval šéfem a proč se musel změnit.

Před 5 měsíců

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Většina firem neumí zaujmout a získat ty nejlepší zaměstnance, kteří jdou raději pracovat jinam. Jak ti změnit a jak nastavit firmu, aby pro ni pracovali špičkoví lidé?

Před 6 měsíců

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 6 měsíců

petr-bernadic-web

Jak být dobrým manažerem? | Petr Bernadič

Proč je pro manažera důležité se usmívat? Jaké schopnosti by si měl co nejdříve osvojit? A kam investovat vydělané peníze?

Před 6 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Inzerce