Už samotný nadpis napovídá, o čem bude dnešní rozhovor. S Tomášem Krýdlem se v něm pobavíme o tom, jak začínal budovat svůj e-shop, aniž by rozuměl online marketingu a s e-shopováním měl nějaké zkušenosti. Zmíníme ale i rodinné podnikání, motivaci a smysl nových e-shopů.
Rozhovor jsme natáčeli na ostravské prodejně e-shopu ProVysavače.cz, který Tomáš tvoří se svou rodinou a který je jediným specialistou na příslušenství pro vysavače v Česku. V databázi má asi 40 000 typů vysavačů, pro které nabízí nějaké zboží. Skladem má asi 16 tisíc kusů zboží a toto číslo neustále navyšuje. Nově také Tomáš se svým týmem spustil redesignované webové stránky (je to opravdu čerstvé, Tomáš v rozhovoru ještě zmiňuje, že se k tomu teprve chystají).
Zajímavé na příběhu Tomáše je to, jak začal na internetu podnikat, aniž by měl jakékoliv zkušenosti s online prostředím. Zjišťoval jsem proto, jakým způsobem se vzdělával, jak získával informace a jak těžké jeho začátky byly. Také mě zajímalo, jak náročné je provozovat e-shop s nízkomaržovým zbožím a jaké klady a zápory má rodinné podnikání.
Tomáš mi poslal několik odkazů, které doporučuje sledovat všem začínajícím internetovým podnikatelům:
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců
Sergey Petukhov
Před 8 roky
Skvělý rozhovor s fajn člověkem. Přejí hodně úspěchů s e-shopem.
Odpovědět »
JIrka Zeman Sledovat @jirkazeman
Před 8 roky
Hurá, konečně normální člověk, který popisuje věci tak jak se mají a ne bambilionář s milionovým ziskem a bambilionovou fuzí za zadkem. a plánem dobít Ameriku.
klobouk dolů před Tomášem, znám to mám to podobně ;-)
díky za rozhovor je super ….
Jirka
Odpovědět »
Eva Vyoralová
Před 8 roky
Pěkný a upřímný rozhovor, který jasně vystihl radosti a starosti podnikání u nás. Zažívám obdobné situace ve svém oboru podnikání. Tome, ať se vám daří. Děkuji. Eva
Odpovědět »
Martin Kreuz
Před 7 roky
Musím říct, že je osvěžující vidět někoho, kdo nemá od online prostředí žádné přehnané nároky. Příliš mnoho začínajících e-shoperů si myslí, že podnikat na internetu je snadné. Online marketing potom považují jako kouzelný nástroj, do kterého pošlou peníze a ty se jim znásobené vrátí. Neuvědomují si, že online prostředí (ať už mluvíme o SEO, PPC, či tvorbě webů, aby byly obsahově zajímavé, např. http://www.omblog.cz/proc-a-kdy-se-vyplati-najmout-online-marketing-agenturu/
Takže chválím, povedený rozhovor!
Odpovědět »