Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Wojcik: Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Atoto.cz má za cíl svým uživatelům usnadnit nákup potravin a drogerie na internetu. Právě proto porovnává nabídku a ceny největších online supermarketů, jako je třeba Rohlík.cz, iTesco a další.

Se spoluzakladatelem Atoto.cz Tomášem Wojcikem jsem se bavil o tom, jakou hodnotu vlastně srovnávače na trh přináší, zda netlačí prodejce jen k nízkým cenám a zda Atoto.cz nečeká něco podobného jako kauza #BezHeureky.

Probrali jsme také byznys model Atoto.cz a Tomášovi zkušenosti z CostLockeru, což je úspěšný projekt, který v minulosti založil.

Co se dozvíte?

  • Jaký je trh srovnávačů online supermarketů?
  • Kdy si trh zaslouží vlastní srovnávač?
  • Co srovnávače trhu přináší? Jakou vytváří hodnotu?
  • Je Atoto.cz Heurekou pro online supermarkety?
  • Jaký má Tomáš názor na #BezHeureky (odchod e-shopů z Heureky)?
  • Na čem Atoto.cz vydělává a jaký je jeho byznys model?
  • Jak se chce Atoto.cz prosadit na trhu?
  • Co Tomáše nejvíce baví na podnikání a co by poradil ostatním?

atoto-1

atoto-3

atoto-2

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Slavo Glinsky Sledovat @Slavomier

Před 8 roky

Veľmi rád sledujem Mladého Podnikatela. Často tu nachádzam hodnotné rozhovory do hĺbky a cením si otázky na telo od Jirky.

Táto časť ma sklamala. Keďže ma kauza bezherueky nezasiahla. Videl som iba polovicu lebo po par minútach sa Jirka snažil z nejakého dôvodu presvedčiť Tomáša, že jeho vlastne škodí trhu. Keď sa tema zasekla niekoľko desať minút na tomto bode, vypol som to.

Teším sa na ďalšie rozhovory a dúfam že do budúcna mi ani nenapadne prestať sledovať časť. :)

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 8 roky

Po 10 minutách jsem to vypnul, nemohl jsem se soustředit na nic jiného než na to, že jsem pánovi počítal kolikrát řekl „jakoby“ .

Odpovědět »

Jan Majka

Před 6 roky

Jo a až mu to přestane jít tak uděl stejný tunel jako u City Mobilu a převede to na nějakého Litevce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)