Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem.

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu v malých a středních firmách. Umí sbírat data z webu, e-shopu či prakticky z jakýchkoliv jiných zdrojů, kombinovat je s daty o zákaznících a s jejich využitím automatizovat digitální marketing. Umožní obluhovat mnoho kanálů, jako jsou sociální sítě, e-mailing, SMS, weby, blogy či mobilní aplikace najednou a vyhodocovat a optimalizovat výsledky. V jedné aplikaci bez komplikovaných integrací mnoha různých řešení.

Do Incomakeru můžete investovat na platformě Fundlift, kde právě běží jeho equity-crowdfundingová kampaň. Fundlift umožňuje drobným investorům investovat do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. „Incomaker sbírá kapitál na Fundliftu, protože Fundlift vybírá kvalitní projekty, u kterých je předpoklad vysoké úspěšnosti a v rámci fundraisingu jim poskytuje i marketingovou podporu,“ dodává CEO Incomakeru Tomáš Šalamon.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Incomaker vznikl a jak probíhá jeho vývoj?
  • Jak se tvoří „roadmapa“ projektu a jak se organizuje vývoj několika nástrojů současně?
  • Jak se dá konkurovat velikánům, jako je MailChimp a další?
  • Jak funguje byznys Incomakeru a jaké má cíle do budoucna?
  • Jak dnes pracuje s daty a co vše o uživatelích dokáže zjistit?
  • Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing a které profese v něm zaniknou?

Další videa, která se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)