Inzerce

Inzerce

Tomáš Bártek: Jak expanduje do zahraničí e-shop VašeČočky.cz?

Zahraniční expanze je snem mnoha českých e-shopů. Jedním z nejúspěšnějších příkladů je e-shop VašeČočky.cz, který dnes působí v 16 zemích světa a tuzemský trh už pro něj dávno není tím nejdůležitějším.

Rád bych e-shopům předal co nejvíce know-how pro jejich zahraniční expanze, a proto jsem si do studia pozval marketingového ředitele VašeČočky.cz Tomáše Bárteka. Povídali jsme si o tom, jak firma s expanzí začínala, jak přistupuje k jednotlivým trhům a co jí pomáhá být v zahraniční úspěšnou. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak začínal do zahraniční expandovat e-shop VašeČočky.cz?
  • Co všechno předchází vstupu na nový trh?
  • Jaké nástroje firma pro analýzy zahraničních trhů používá?
  • V čem se liší jednotlivé země a jak k nim přistoupit?
  • Kdy se skutečně vyplatí expandovat a jak si nastavit očekávání?

Další rozhovory o expanzi do zahraničí:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

tomas-urbanek-web

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

Inzerce