Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

TEZYO: boty, které vám padnou do noty

Závan čerstvého vzduchu by měl pro český trh s módou znamenat příchod značky TEZYO. Mohou se začít těšit jak milovníci kvalitní obuvi pro každodenní nošení, tak ti, kteří si rádi vybírají boty podle nálady a jeden pár jim rozhodně nestačí. Samotná obchodní transakce bude navíc jen polovinou celého zážitku z nakupování v TEZYO.

Součástí servisu TEZYO je totiž výrazná orientace na osobnost, životní styl a individuální estetické cítění zákazníků. Ať už půjde o koupi bot pro speciální příležitost nebo budete hledat obuv odpovídající vaší momentální náladě, budete se moci spolehnout na radu stylových konzultantů, kteří přesně odhadnou, co v danou chvíli potřebujete.

Pestrý výběr, známé značky a cit pro váš životní styl. To je ve zkratce filozofie značky TEZYO. | Zdroj foto: TEZYO

Spíš parťák než prodavač

Pozor, nejde o klasické papouškování marketingových argumentů, jako je „produkt na míru” nebo „komplexní servis”. TEZYO na to jde trochu jinak. Rozrušuje klasický vztah prodejce-zákazník a snaží se svým zákazníkům být spíše estetickým parťákem v jejich každodenním životě. Své klienty TEZYO považuje spíše za fanoušky a příznivce než jen za pečlivě zvolenou cílovou skupinu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Kdo se stará o TEZYO v Česku?

Z marketingového hlediska jde o dobře fungující koncept. Jak ale zařídit, aby byla celá filozofie zprostředkována českým zákazníkům? To má na starosti brněnská agentura In creative, která pečuje o veškeré online nástroje potřebné k hladkému rozjezdu nové značky v českém prostředí.

„Jsme právě ve finální fázi příprav marketingových kampaní a dolaďujeme strategii pro tvorbu obsahu webu a sociálních sítí TEZYO,” řekl nám Michal Olbert, marketingový ředitel In creative. „Základním předpokladem pro správné fungování všech nástrojů je pečlivá lokalizace a převedení celé rétoriky a příběhu značky TEZYO pro českého zákazníka, aby se s filozofií značky mohl snadno identifikovat.”

Zajímá-li vás problematika online marketingu, nahlédněte do bohatě zásobeného blogu In creative. Dozvíte se mimo jiné i to, jaké marketingové činnosti a kanály pravidelná péče o tento typ klienta zahrnuje.

Svůj český e-shop a první kamennou prodejnu otevře TEZYO už letos na jaře. Rozjezd pražské pobočky je v plánu do konce roku 2017. | Zdroj foto: TEZYO

Podobnost čistě náhodná

Michal Olbert také poukázal na určitou podobnost v přístupu značek TEZYO a agentury In creative. „Značka TEZYO je mi velmi sympatická v tom, že podobně jako In creative se snaží svým klientům nabídnout vždy víc, než by původně od služby očekávali. Jejich filozofie je mi velmi blízká. S produktem typu TEZYO se nám pracuje mimořádně dobře, takže nečekáme žádná nepříjemná překvapení při jeho představení na českém trhu.”

Vše tedy vypadá nadějně. Zopakujme nejdůležitější informace. Spuštění českého e-shopu TEZYO můžeme očekávat již v dubnu letošního roku, kamenná prodejna v brněnském OC Olympia oficiálně otevře třetí víkend v květnu a otevření pražské prodejny se chystá na druhou polovinu 2017. Přijďte si vybrat!

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Inzerce