Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

TEZYO: boty, které vám padnou do noty

inzerce
Před 7 roky

Závan čerstvého vzduchu by měl pro český trh s módou znamenat příchod značky TEZYO. Mohou se začít těšit jak milovníci kvalitní obuvi pro každodenní nošení, tak ti, kteří si rádi vybírají boty podle nálady a jeden pár jim rozhodně nestačí. Samotná obchodní transakce bude navíc jen polovinou celého zážitku z nakupování v TEZYO.

Součástí servisu TEZYO je totiž výrazná orientace na osobnost, životní styl a individuální estetické cítění zákazníků. Ať už půjde o koupi bot pro speciální příležitost nebo budete hledat obuv odpovídající vaší momentální náladě, budete se moci spolehnout na radu stylových konzultantů, kteří přesně odhadnou, co v danou chvíli potřebujete.

Pestrý výběr, známé značky a cit pro váš životní styl. To je ve zkratce filozofie značky TEZYO. | Zdroj foto: TEZYO

Spíš parťák než prodavač

Pozor, nejde o klasické papouškování marketingových argumentů, jako je „produkt na míru” nebo „komplexní servis”. TEZYO na to jde trochu jinak. Rozrušuje klasický vztah prodejce-zákazník a snaží se svým zákazníkům být spíše estetickým parťákem v jejich každodenním životě. Své klienty TEZYO považuje spíše za fanoušky a příznivce než jen za pečlivě zvolenou cílovou skupinu.

Inzerce

Kdo se stará o TEZYO v Česku?

Z marketingového hlediska jde o dobře fungující koncept. Jak ale zařídit, aby byla celá filozofie zprostředkována českým zákazníkům? To má na starosti brněnská agentura In creative, která pečuje o veškeré online nástroje potřebné k hladkému rozjezdu nové značky v českém prostředí.

„Jsme právě ve finální fázi příprav marketingových kampaní a dolaďujeme strategii pro tvorbu obsahu webu a sociálních sítí TEZYO,” řekl nám Michal Olbert, marketingový ředitel In creative. „Základním předpokladem pro správné fungování všech nástrojů je pečlivá lokalizace a převedení celé rétoriky a příběhu značky TEZYO pro českého zákazníka, aby se s filozofií značky mohl snadno identifikovat.”

Zajímá-li vás problematika online marketingu, nahlédněte do bohatě zásobeného blogu In creative. Dozvíte se mimo jiné i to, jaké marketingové činnosti a kanály pravidelná péče o tento typ klienta zahrnuje.

Svůj český e-shop a první kamennou prodejnu otevře TEZYO už letos na jaře. Rozjezd pražské pobočky je v plánu do konce roku 2017. | Zdroj foto: TEZYO

Podobnost čistě náhodná

Michal Olbert také poukázal na určitou podobnost v přístupu značek TEZYO a agentury In creative. „Značka TEZYO je mi velmi sympatická v tom, že podobně jako In creative se snaží svým klientům nabídnout vždy víc, než by původně od služby očekávali. Jejich filozofie je mi velmi blízká. S produktem typu TEZYO se nám pracuje mimořádně dobře, takže nečekáme žádná nepříjemná překvapení při jeho představení na českém trhu.”

Vše tedy vypadá nadějně. Zopakujme nejdůležitější informace. Spuštění českého e-shopu TEZYO můžeme očekávat již v dubnu letošního roku, kamenná prodejna v brněnském OC Olympia oficiálně otevře třetí víkend v květnu a otevření pražské prodejny se chystá na druhou polovinu 2017. Přijďte si vybrat!

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing