Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem.

Právě s influencery chce dnes spolupracovat řada firem. Proto jsem si do studia pozval Terezu, abychom si popovídali o tom, jak spolupráci efektivně nastavit, jak nad ní přemýšlet a jak se vůbec člověk může stát influencerem. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se může člověk stát influencerem?
  • Co influencery nejvíce zajímá a jak fungují?
  • Jak s nimi mohou firmy efektivně spolupracovat?
  • Jak se nenechat nachytat a neprodělat peníze?
  • Proč Tereza založila vlastní firmu?
  • Jak můžete i vy začít s influencer marketingem?

Další rozhovory o influencer marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 3

  1. Michal

    -

    Jirko moc děkuji za výběr hostů, je to obohacující, i když dnes to bylo náročné doposlouchat do konce…

    „My nejsme klasická marketingová agentura“ – takových neklasických marketingových odpovídajích popisu paní influencerky jsou stovky a všechny o sobě rády říkají, že nejsou klasická marketingová agentura. To toho moc neví o trhu, na kterém se pohybuje. S podobnými volnými uskupeními začali už matadoři jako Matějka, Pitra či Větrovka. Dnes je toto již bežnou praxí. Podíváme-li se na trh cca 1200 marketingových agentur v ČR, tak podobným způsobem funguje zhruba polovina z nich. Uvádět toto jako unikátní vlastnost a konkurenční výhodu, je hodně divné.

    „V dnešní době, nechci říct úplně bohužel, ale je to tak, v dnešní době kdo má chytrý telefon a založený instagram nebo facebook, tak už se může klasifikovat jako social media specialista“ …hmm a proč ne? Konecnonců v dnešní době lze studovat na influencera na VŠ VŠEM a říkat si vysokoškolák. Nepatřím mezi fanatické zastánce klasického vzdělání, obdivuji lidi co školu nepotřebují, ale kočkopsy s podloudnými akreditacemi nemám rád.

    „Jak jste na tom obratově?“ „Ještě jsi netroufám tvrdit nějaká čísla“. Co to je? Je úplně normální říci, že na otázku nechci odpovídat, ale takovéhle mlžení působí fakt špatně.

    „Na začátku je strašně důležité správně nastavit strategii, …strategie, strategii, strategie“ a pak dalších x zmínek. No tohle zjištění je opravdu hluboké, jen by paní Influencerka mohla trochu rozvést, co si ona představuje pod tím pojmem. Jaký třeba vidí rozdíl mezi strategií a taktikou?

    „Budoucností influence marketingu je affiliate, vidíš to stejně?“ „Já se přiznám, že jsem trochu hloupá…můj přítel je ajťák …možná je to budoucnost a fajn pasivní příjem“. Nepochopení otázky, Jirka velmi chytře směřuje k výkonu. On affiliate vyžaduje 100% odpovědnost za výkon, jinak nejsou peníze.

    22:17 „Záleží asi jak velká firma to je … pokud ti nabídne například affiliate Alza, tak je to něco jiného, než nějaký noname eshop ….protože Alza z hlediska návštěvnosti webu pravděpodobnosti že lidi kliknou ….naproti nějakámu malému eshopu“ Aha, takže jinými slovy je dobré přiživit se na značce, kterou už někdo jiný vybudoval a neustále tlačí. Risk je zisk, ne? Když malý eshop paní Influencerka dostane do hezkých čísel / udělá mu značku, tak je dobrý influencer, ne? A taky super reference / příběh, ne?

    Odpovědět
  2. Radek

    -

    Chtěl jsem nějak reagovat, ale jen podepíšu předchozí komentář. Vlastně jen jeho první 3 části, pak už jsem to opravdu nedokoukal. Otázky dobré, odpovědi bohužel horší.

    Odpovědět
  3. PVM

    -

    Jako audio v pohodě. Ale vidět ty dva u toho netřeba. Nekomentuji moderátora rozhovoru, jeho oholené nohy vyžadující drbání, ale slečna soustředící se na mimořádně kvalitní obsah svých postů si mohla spravit aspoň mikrofon. Je to puntičkářské, ale u někoho, kdo se prezentuje takto dokonale by se to dalo očekávat. Ruší to vizuálně. Jinak věcný obsah srozumitelný a fajn.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu