Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem.

Právě s influencery chce dnes spolupracovat řada firem. Proto jsem si do studia pozval Terezu, abychom si popovídali o tom, jak spolupráci efektivně nastavit, jak nad ní přemýšlet a jak se vůbec člověk může stát influencerem. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se může člověk stát influencerem?
  • Co influencery nejvíce zajímá a jak fungují?
  • Jak s nimi mohou firmy efektivně spolupracovat?
  • Jak se nenechat nachytat a neprodělat peníze?
  • Proč Tereza založila vlastní firmu?
  • Jak můžete i vy začít s influencer marketingem?

Další rozhovory o influencer marketingu:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Michal

Před 4 roky

Jirko moc děkuji za výběr hostů, je to obohacující, i když dnes to bylo náročné doposlouchat do konce…

„My nejsme klasická marketingová agentura“ – takových neklasických marketingových odpovídajích popisu paní influencerky jsou stovky a všechny o sobě rády říkají, že nejsou klasická marketingová agentura. To toho moc neví o trhu, na kterém se pohybuje. S podobnými volnými uskupeními začali už matadoři jako Matějka, Pitra či Větrovka. Dnes je toto již bežnou praxí. Podíváme-li se na trh cca 1200 marketingových agentur v ČR, tak podobným způsobem funguje zhruba polovina z nich. Uvádět toto jako unikátní vlastnost a konkurenční výhodu, je hodně divné.

„V dnešní době, nechci říct úplně bohužel, ale je to tak, v dnešní době kdo má chytrý telefon a založený instagram nebo facebook, tak už se může klasifikovat jako social media specialista“ …hmm a proč ne? Konecnonců v dnešní době lze studovat na influencera na VŠ VŠEM a říkat si vysokoškolák. Nepatřím mezi fanatické zastánce klasického vzdělání, obdivuji lidi co školu nepotřebují, ale kočkopsy s podloudnými akreditacemi nemám rád.

„Jak jste na tom obratově?“ „Ještě jsi netroufám tvrdit nějaká čísla“. Co to je? Je úplně normální říci, že na otázku nechci odpovídat, ale takovéhle mlžení působí fakt špatně.

„Na začátku je strašně důležité správně nastavit strategii, …strategie, strategii, strategie“ a pak dalších x zmínek. No tohle zjištění je opravdu hluboké, jen by paní Influencerka mohla trochu rozvést, co si ona představuje pod tím pojmem. Jaký třeba vidí rozdíl mezi strategií a taktikou?

„Budoucností influence marketingu je affiliate, vidíš to stejně?“ „Já se přiznám, že jsem trochu hloupá…můj přítel je ajťák …možná je to budoucnost a fajn pasivní příjem“. Nepochopení otázky, Jirka velmi chytře směřuje k výkonu. On affiliate vyžaduje 100% odpovědnost za výkon, jinak nejsou peníze.

22:17 „Záleží asi jak velká firma to je … pokud ti nabídne například affiliate Alza, tak je to něco jiného, než nějaký noname eshop ….protože Alza z hlediska návštěvnosti webu pravděpodobnosti že lidi kliknou ….naproti nějakámu malému eshopu“ Aha, takže jinými slovy je dobré přiživit se na značce, kterou už někdo jiný vybudoval a neustále tlačí. Risk je zisk, ne? Když malý eshop paní Influencerka dostane do hezkých čísel / udělá mu značku, tak je dobrý influencer, ne? A taky super reference / příběh, ne?

Odpovědět »

Radek

Před 4 roky

Chtěl jsem nějak reagovat, ale jen podepíšu předchozí komentář. Vlastně jen jeho první 3 části, pak už jsem to opravdu nedokoukal. Otázky dobré, odpovědi bohužel horší.

Odpovědět »

PVM

Před 4 roky

Jako audio v pohodě. Ale vidět ty dva u toho netřeba. Nekomentuji moderátora rozhovoru, jeho oholené nohy vyžadující drbání, ale slečna soustředící se na mimořádně kvalitní obsah svých postů si mohla spravit aspoň mikrofon. Je to puntičkářské, ale u někoho, kdo se prezentuje takto dokonale by se to dalo očekávat. Ruší to vizuálně. Jinak věcný obsah srozumitelný a fajn.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

lukas-adamek-web

Affiliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

lukas-jaburek-web

Jak se buduje byznys affiliate sítě? | Lukáš Jabůrek (eHub)

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

ondrej-hajek-6-web

Jak úspěšně rozjet vlastní affiliate marketing?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény