Inzerce

Inzerce

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 4 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 4 roky

vladimir-dedek-web

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

Jak v Alze hledají nové vývojáře a jak řídí vývoj svého webu?

Před 4 roky

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop,…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Zkušenosti CEO firmy, která provozuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz, Root.cz a další.

Před 4 roky

livechat-web

Live chat na webu: Nejčastější mýty e-shopařů

E-shop bez live chatu je jako kamenný obchod bez prodavače. Majitelé kamenných obchodů si svůj obchod bez prodavače nedokáží představit. Web bez live chatu je ale pro většinu z nich normální.

Před 4 roky

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 4 roky

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

Jste v okovech svého dodavatele e-shopového řešení. Nejste spokojeni s jeho službami, má nulový prozákaznický přístup, všechno mu dlouho trvá, je příliš drahý a vám váš web brání v růstu.

Před 4 roky

sona-fialkova-web

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

Příběh e-shopu s obratem 175,9 milionů (2015). Největší faily, nový společník i průser se skladníky.

Před 4 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 4 roky

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Video WordPress

Jak získávat dlouhodobé inzerenty pro svůj web? A jak oslovit úzkou komunitu lidí i za použití off-line reklamy?

Před 4 roky

dva-textari-web

Jak vytvořit kvalitní obsah? Dodržujte tyto 3 principy a máte vyhráno

S obsahovým marketingem si v roce 2016 pohrává nejedna firma. Můžeme sledovat, jak vznikají firemní blogy a jak webové stránky tvoří magazíny, kde přibývají nové články. Nicméně vytvářet obsah jen tak, abychom ho produkovali, protože je to trendy a protože…

Před 4 roky

Doporučené články

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

ondrej-preuss-soukromi-web

Fotíte na veřejnosti? Sdílíte fotky na sociálních sítích? Dejte si pozor na tyto problémy…

lukas-prikryl-web

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

Inzerce