Inzerce

Tvorba webů

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

Potřebujete web na WordPressu a nevíte, koho si na to najmout? Zjistěte, co dělá kodér, co programátor a na co stačí jen méně zkušený specialista.

Před 1 rokem

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Zjistěte, zda se vám vyplatí investovat do dokonalejšího vyhledávání na vašem webu a jaké výsledky vám to může přinést. Konkrétní návod a tipy pro váš vývoj.

Před 1 rokem

Inzerce

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 1 rokem

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jak se rozhodnout mezi vývojem vlastního e-shopu na míru, krabicovým řešením nebo open-source řešením? Zjistěte výhody a nevýhody každého z nich. – Strana 3

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci. – Strana 3

Před 1 rokem

lucie-konecna-web

Změna e-shopového řešení: Jak ji zvládnout co nejlépe? | Lucie Konečná (nanoSPACE.cz)

Možná uvažujete o změně e-shopového řešení, na kterém běží váš web. Nebo se chystáte založit úplně nový e-shop a přemýšlíte, které z dostupných řešení využít. Dnes pro vás mám rozhovor se zakladatelkou e-shopu s lůžkovinami pro alergiky Nanospace.cz Lucií Konečnou,…

Před 1 rokem

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Co rozhodne o úspěchu e-shopů v budoucnu? Jak se změní trh a proč je důležité nepodceňovat personalizaci? Poslechněte si zkušenosti inSPORTline a Radka Sakáče. – Strana 3

Před 1 rokem

jakub-kaderavek-web

Jakub Kadeřávek: WordPress a velké weby, jeho limity a doporučení pro provozovatele webů

Dneska mám velkou radost, protože si budeme povídat o WordPressu. Ten je podle mě nejpopulárnějším systémem na tvorbu webů v Česku. Běží na něm vše od blogů, firemních webů, ale i velkých portálů a někdy dokonce i e-shopů. Jedním z…

Před 1 rokem

tomas-hodbod-web

Tomáš Hodboď (Miton): Průběh investice do Donio.cz, získávání peněz od startupů, osobnost zakladatelů firem

Je to pár dní před tímto natáčením, kdy investiční skupina Miton stojící třeba za projekty, jako je Slevomat, oznámila další investici – do dárcovské platformy Donio.cz. O tom, jak skupina nad investicemi přemýšlí a jak se Donio muselo změnit, aby…

Před 1 rokem

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 2 roky

petr-dvorak-web

Petr Dvořák (Wultra): Podnikání s open-source, budování obchodního týmu, výběr licence

Petr Dvořák je zakladatel a CEO fintechového startupu Wultra, který se dříve jmenoval Lime a který z velké části funguje na open-source. V rozhovoru jsme si povídali, jak se s takovým projektem podniká a kde se na něm dají vydělat…

Před 2 roky

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 2 roky

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier