Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Příběhy e-shopařů

Premium
lukas-matejcek-web

Chce procestovat Afriku. Jak u toho bude řídit svou firmu? | Lukáš Matějček (Bagind)

Chce procestovat Afriku, ale předem na to musí připravit svou firmu. Ta má roční tržby ve středních desítkách milionů. Jaké změny už ve firmě udělal?

Před 4 týdny

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

eRockets investora třeba do Ovečkárny, značky Vuch, Astratexu, Grizly.cz a dalších. Jak od nich můžete získat peníze i vy?

Před 1 měsíc

Inzerce

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?

Před 2 měsíce

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Za 7 let vybudovali stamilionový byznys, a to s vlastními kabelkami a peněženkami značky Vuch. Jaká rozhodnutí jim pomohla nejvíce vyrůst? Odpoví Martin Kůs.

Před 3 měsíce

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

V Kambodži v jihovýchodní Asii jsou farmáři. A parta Čechů se rozhodla, že jim pomůže tamní pepř prodávat do zahraničí. Dnes pepperfield spolupracuje už s přibližně 200 farmáři.

Před 4 měsíce

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.

Před 6 měsíců

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 7 měsíců

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 8 měsíců

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 8 měsíců

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 10 měsíců

Premium
josef-dvoracek-web

Udržitelnost a ekologie ve firmě. Jak to dělá Sonnentor? | Josef Dvořáček

Udržitelnost a ekologické smýšlení nemusí být pro firmu jen buzzword. Podívejte se, jak prakticky k tomu přistupuje Sonnentor a co doporučuje Josef Dvořáček.

Před 11 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce