Inzerce

Inzerce

Příběhy e-shopařů

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 2 měsíci

vaneckovi-web

Rozjezd a marketing e-shopu Švihej.cz, podnikání sourozenců | Tomáš a Marek Vaněčkovi

Pokud se pohybujete v e-commerce, tak určitě víte, že e-shop si můžete založit takřka s čímkoliv. To byla i moje první myšlenka, která mě napadla při pohledu na e-shop Švihej.cz, který prodává švihadla. Založil ho bráchové – Tomáš a Marek…

Před 5 měsíci

Inzerce

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 8 měsíci

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

Alice Kavková se se svou rodinou rozhodla založit e-shop 4Kavky.cz, oprášit na něm zapomenuté hry pro děti a vdechnout jim nový život. Dělá to už 4 roky a obratově se pohybuje kolem 1 milionu za rok. Povídat si budeme nejen…

Před 8 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-hummel-web

Jan Hummel: Jak se Fruitisimo během pár dní přesunulo na internet?

Poté, co jako student odcestoval do Ameriky, aby tam jako brigádník myl nádobí, uklízel a postupem času se stal číšníkem, vrátil se do Česka s nápadem založit vlastní prodejnu zmrzliny. Z té se postupem času staly oranžové ovocné bary, které…

Před 10 měsíci

josef-mech-web

Josef Mech: Budování e-shop SportObchod.cz, vstup investora, finanční řízení firmy

V roce 2002 spolužaložil Josef Mech e-shop SportObchod.cz, který dnes patří mezi přední prodejce sportovních potřeb na českém internetu. V rozhovoru jsme rozebírali nedávný vstup investora do firmy i její finanční řízení. Před několika měsíci vstoupila do SportObchodu.cz investorská skupina…

Před 11 měsíci

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….

Před 12 měsíci

jan-houdek-web

Jan Houdek: Budování DokonaláKáva.cz, content marketing, spolupráce s influencery, B2B obchod

Jan Houdek je spoluzakladatel portálu DokonaláKáva.cz, který vedle e-shopu s kávou prodává i kávovary, mlýnky, dózy na kávu a nabízí vlastní kurzy, vytváří blog a provozuje showroom. Jak jeho byznys funguje? S Honzou, který je pravidelným členem našeho E-shop Klubu,…

Před 1 rokem

tomas-urbanek-web

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Ačkoliv byl původně programátor, dnes stojí Tomáš Urbánek v čele společnosti Pletiva Dobrý, která provozuje e-shop levne-pletivo.cz. Jak už jeho název napovídá, prodává na něm zejména pletiva, ale i ploty, brány, branky a mnoho dalšího. E-shop poměrně rychle roste a…

Před 1 rokem

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…

Před 1 rokem

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme…

Před 1 rokem

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…

Před 1 rokem

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Inzerce