Inzerce

Inzerce

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Přes 60 let se doktor Radkin Honzák věnuje psychologii. Rukama mu prošly tisíce lidí, kteří se mu svěřily se svými problémy. Byla mezi nimi i řada lidí, jako jsme my. Proto jsem s panem doktorem probral témata, jako je vysoké…

Před 1 rokem

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 1 rokem

Inzerce

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

Petr Lesenský je zakladatelem PR agentury LESENSKY.CZ, kterou založil v roce 2009. Od té doby vybudoval plně fungující a prosperující firmu, jejíž vedení nedávno předal novému CEO. O Petrově podnikání, oboru PR a o mnoha dalších tématech jsme si povídali…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-12-web

Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

S Petrem jsme dohromady poznaly snad už tisíce firem. Já díky mým rozhovorům, akcím a dalším aktivitám, Petr díky svému portálu COCUMA.cz a všemu, co kolem něj vytváří. A společně s těmi firmami jsme poznali i jejich zakladatele. V čem…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak…

Před 2 roky

jana-stepankova-web

Jana Štěpánková: Předávání vedení firmy z generace na generaci, budoucnost Ryoru

Před pár dny jsem vydal rozhovor s jednou z nejúspěšnějších podnikatelek Česka Evou Štěpánkovou. Ta založila kosmetickou značku Ryor, jejíž vedení postupně předává své dceři Janě. No a s ní je tento rozhovor – o tom, jak přebírání firmy probíhá…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

Některé firmy se ve svých náborových inzerátech prezentují nějak, realita je ale úplně odlišná. O tom, jak se může veřejná prezentace firmy lišit od skutečnosti a jaký dopad to může mít na pověst firmy na trhu práce, mluvil v našem…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Přiznejme si to. Svět není ideální. Můžeme stokrát mluvit i firemních kulturách, motivaci zaměstnanců a vytváření prostředí, do kterého se budou těšit, ale stejně se zaměstnavatelé dostanou i do situací, kdy budou muset řešit problémové zaměstnance. A o nich je…

Před 2 roky

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…

Před 2 roky

david-herold-web

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

Během dvou let se mu s kolegou povedlo vybudovat e-shop KetoMix.cz s obratem 50 milionů korun ročně. Přispěla k tomu i pomoc investora, a to jak ta finanční, tak ta znalostní. Ze všeho nejvíce ale David Herold oceňuje své zkušenosti…

Před 2 roky

leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

Doporučené články

filip-drimalka-vanoce-web

Rok 2017 Filipa Dřímalky: Nahrazování sebe sama, spouštění a zavírání projektů, zdokonalování přednášek

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

petr-mysak-web

Petr Myšák: Co to jsou archetypy a jak je využít pro své podnikání?

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

Inzerce