Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Off-line podnikání

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

jakub-hejcman

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

prodejna-web

Jak se (ne)dělá prodej ve fyzickém světě

Inzerce

martin-stibor-web

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

jakub-krejcik-web

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Jiří Rýdl

Jiří Rýdl (Warhorse): Nápad na hru na založení firmy nestačí

eva-pavlikova-web

Eva Pavlíková (Nutric.cz): Jak v byznysu kombinovat racionalitu a srdce?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

jiri-gunka-web

VIDEO: Jiří Guňka (Besteto): Jak může e-shop dělat lokální marketing?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.