Inzerce

Média a PR

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?

Před 6 roky

pocitac-ruka-web

Vaše reputace na internetu: Co byste o ní měli vědět?

Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.

Před 6 roky

Inzerce

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Budování značky je velmi trendy téma. Řešit by jej měl každý podnikatel a pojmy jako branding, archetypy apod. by mu neměly být cizí. Vy je znáte?

Před 6 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

Petra Kopuletá: Dobré vztahy se zákazníkem jsou základem pro úspěšnou spolupráci

Nevysvětlíme vám, co to je PR, protože kdybyste to nevěděli, nebudete hledat PR agenturu. To píše na svém webu agentura PETRARKA | PR vedená Jaroslavou Lokajovou a Petrou Kopuletou. – Strana 4

Před 7 roky

Jiří Veselý: Když vás osloví média, může jít o úspěch i o pořádný průšvih

Přes 20 let se Jiří Veselý pohybuje v oblasti médií. Pracoval například jako vedoucí krajské redakce TV Nova, redaktor v ostravském Českém rozhlase či jako moderátor kulturních akcí a DJ. – Strana 4

Před 7 roky

Miroslav Motejlek: Každý člověk se musí najít, a já jsem se našel v tom, co dělám

Miroslav Motejlek je považován za českého průkopníka placeného zpravodajství na internetu. Na svém webu motejlek.com a přidružených profilech na sociálních sítích publikuje velmi zajímavé informace z české politické a podnikatelské scény. – Strana 4

Před 7 roky

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. – Strana 4

Před 8 roky

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián