Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?
Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.
Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom…
Světem obchází strašidlo “fake news”. Zmiňují ho novináři, zkoumají nejrůznější odborníci, kroutí nad ním hlavou laická veřejnost a poměrně často ho používá Donald Trump. Jak…
Pokud existuje nějaký web, kde jsou přítomni dnes skoro všichni lidé, pak je to rozhodně Facebook….
Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol…
„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní…
Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až…
Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých…
Co dalšího hýbe světem online marketingu a o čem si cvrlikají vrabci nejenom Twitteru? Marketingová agentura eVisions.cz pro vás připravila další souhrn toho nejzajímavějšího z…
Nejrůznější sociální sítě Facebookem počínaje a Instagramem konče nás dnes přímo vybízejí ke sdílení “okamžiků” v reálném čase, a proto stále více lidí fotí a…
To nejzajímavější a nejaktuálnější, co jsme za poslední dobu pochytili na scéně online marketingu a co by nemělo uniknout ani vám. Dalším dílem vás provede…
Digitální agentura TRIAD Advertising si pro vlastní potřeby vyvíjela nástroj na správu sociálních sítích. Poté ho uvolnila pro všechny a vedení nově vzniklého startupu se ujal Bohumil Pokštefl.
Od amatéra? Áno, od amatéra. Aj keď sa v poslednej dobe veľmi o Facebook zaujímam, stále sa nemôžem radiť medzi odborníkov na sociálne siete. Pravdepodobne…
Lada Adámková se věnuje PR a pomáhá firmám i se zvládnutím krizových situací v komunikaci na…
Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z…
Co potřebujete pro to, abyste uspěli v politice? A jak se v uplynulých letech změnil politický marketing?
Jak mohou inovovat i malé e-shopy? A jak bude svět e-commerce vypadat za 10 let?
„Vyhledávače z dlouhodobého pohledu nemají žádný důvod poskytovat cizí obsah.”
Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.
Jak Trabanti změnily Danův život a co ho naučily o médiích, marketingu, byznyse i o lidech?
Zkušenosti CEO firmy, která provozuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz, Root.cz a další.
Cílem kampaně tedy bylo představit školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na den otevřených dveří. Zároveň bylo cílem kampaně získat co nejvíce nových studentů.
Jak se k situaci mělo postavit správně a jak mohou správci sociálních sítích řešit podobné problémy, jejichž vznik přímo neovlivní?
Podívejte se, jak krizovou komunikaci zvládá specialistka Jana Leitnerová. Ukázala nám dokonce svůj „argumentář“ s předpřipravenými odpověďmi pro problematické uživatele.
Kdo nakupuje přes Facebook? Kdo je tedy skutečný fanoušek vaší firmy? Je to ten, kdo navštěvuje její webové stránky, používá košík a má taky Facebook.
Podívejte se na příklady správného i nesprávného řízení online reputace v praxi. Poučte se z chyb ostatních a sami jim předejděte.
Rotující reklamy na Facebooku umožňují zobrazit více objektů (např. produktů) v jedné reklamě najednou. Jak toho můžete využít pro své podnikání vy?
Při přemýšlení nad tvorbou obsahu pro vaši facebookovou stránku velmi pravděpodobně zvážíte i video. S jeho vytvářením se ale pojí mnoho mýtů, které jsem předložil Jendovi Perlovi.
Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?
Počty fanoušků, množství lajků, sdílení a mnoho dalšího. To vše je součástí marketingu na Facebooku, stejně jako spousta mýtů a polopravd, které v tomto článku vyvrátíme.