Inzerce

Inzerce

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Ocenění Gartner Cool Vendor, vstup do akcelerátoru Alchemist, expanze do Ameriky

V Česku nenajdete příliš startupů, které by měly větší potenciál než Yieldigo. To je oceňováno nejen na tuzemském trhu, ale i na tom zahraničním. Nově jako jedna z velmi mála českých firem získalo ocenění Gartner Cool Vendor a vzbudilo zájem…

Před 1 rokem

milan-fiala-web

Jak na linkbuilding v Německu?

Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…

Před 1 rokem

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 1 rokem

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…

Před 1 rokem

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…

Před 1 rokem

milan-fiala-6-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Zahraniční expanze e-shopů, které se nepovedly

O zahraničních expanzích českých e-shopů se v posledních letech mluví stále více. Ne vždy se ale taková expanze povede. O tom, kdy neměla zrovna šťastný průběh, jsem si povídal s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz. S Milanem pro vás připravujeme…

Před 1 rokem

milan-fiala-strategie-web

Jak na analýzu trhu a strategii expanze do zahraničí?

Chystáte se expandovat do zahraničí? Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz jsme v dnešním videu rozebírali, jak vytvořit funkční strategii a co si předem zanalyzovat. S Milanem je to už pátý videorozhovor, který jsme o expanzi do zahraničí natočili….

Před 2 roky

jan-manak-web

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny. Společně s Janem…

Před 2 roky

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí. S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou…

Před 2 roky

konstantin-margaretis-web

Konstantin Margaretis (Skladon): Outsourcing logistiky, validace produktu, bankovní financování startupu

Jeho vizí je vybudovat globálně úspěšnou službu, která firmám pomáhá růst a umožňuje jim outsourcovat svůj sklad a logistiku. Chce být jednoduše nejlepší. A plánuje na desítky let dopředu. To je Konstantin Margaretis, CEO Skladonu a host dnešního rozhovoru. Málokdy…

Před 2 roky

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě….

Před 2 roky

Doporučené články

petr-pouchly-web

VIDEO: Petr Pouchlý: Jak využít gamifikaci v rámci osobní produktivity?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

Inzerce