Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Design

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

Zkušený UX specialista s webovým designérem rozebírá, jak přistoupit ke tvorbě webu a nepodcenit uživatelskou použitelnost. Jak tvořit úspěšné weby?

Před 7 měsíců

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 1 rokem

Inzerce

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 2 roky

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

vit-krsnak-web

Vít Kršňák: Budování Tisk-Kvalitně.cz, B2B sales, zprostředkování služeb

Podobná copy centra známe asi všichni. Stačí do nich přinést grafický návrh vizitky nebo něčeho jiného a oni vám to vytisknou. Jenomže Tisk-Kvalitně.cz jde mnohem dál a z tiskařských služeb vytvořil velký byznys, do kterého zapojil stovky externích dodavatelů. Společně…

Před 3 roky

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá…

Před 4 roky

ondrej-krisica-web

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu. Probrali jsme toho…

Před 4 roky

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

Ačkoliv na internetu najdete řadu jiných nástrojů na projektový management, dávalo Martinovi Lonskému a jeho týmu smysl další. Pojmenovali ho ApuTime a pracují v něm s emocemi, vizualizací a s prvky hry. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak…

Před 4 roky

ondrej-ilincev-web

4 nejčastější důvody opuštění košíku

7 lidí z 10 si něco vloží do košíku v e-shopu a nenakoupí. A tahle statistika se, plus minus pár procent, drží už skoro 10 let. I přesto, že se weby objektivně zlepšují. Na druhou stranu si uživatelé e-shopu stěžují pořád na…

Před 5 roky

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 5 roky

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil…

Před 5 roky

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu.

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce