Inzerce

Inzerce

SYMPOSIUM – konference o podnikání pro studenty a mladé podnikatele

Projekt SYMPOSIUM vznikl v roce 2010 z iniciativy členů studentské organizace AIESEC. Jedná se o platformu pro osobní a profesní rozvoj v nejrůznějších oborech nejen skrze pracovní zahraniční stáže. Po dvouleté pauze se SYMPOSIUM vrací a letošní ročník bude zaměřený především na podporu podnikavosti mladých lidí. Do kalendáře si poznamenejte datum 23. září 2021 od 14 do 19 hodin v prostorách CLUBCO Brno, protože tahle akce za to stojí! Aktuální dění můžete sledovat na FB stránce nebo Linkedinu SYMPOSIUM – konference o podnikání pro studenty a mladé podnikatele.

Inzerce

Již teď je jisté, že se můžete těšit na zakladatele e-shopů a startupu, jako je Jan Sláma. Na jeho přednášce se dozvíte, co si rozmyslet před začátkem podnikání. Tvůrce platformy Eventee, Roman Maštalíř, rozdá tipy na zlepšení produktivity a zároveň prozradí, jak začít podnikat už při škole. Podnikatel z IT světa nesmí chybět a tím bude Dalibor Pulkert, jehož přednáška se zaměří na to, co dělat s vlastním nápadem a jak zhodnotit jeho kvalitu. Na konec něco pro milovníky vaření, na SYMPOSIU se rovněž setkáte i s Liborem Hoření, zakladatelem kuchařky TopRecepty.cz, který vás zároveň provede celým průběhem konference.

Cílem této akce bude nejen propojit ambiciózní studenty s již ostřílenými podnikateli, ale zároveň rozvinout diskuzi na téma podnikání. Celá akce bude pojata ve formě storytellingu ze strany podnikatelů, kteří se podělí o své úspěchy, nezdary, rady a tipy do života pro začínající podnikatele.

Samotné SYMPOSIUM přináší i vyšší dopad na společnost a to v podobě přispění k Cílům udržitelného rozvoje vyhlášených OSN. Konkrétně se jedná o cíl:

8 – Důstojná práce a ekonomický růst

9 – Průmysl, inovace a infrastruktura

17 – Partnerství ke splnění snů

Váháte, jestli to stojí za to nebo ne? Strávíte jedno odpoledne nabité kvantou užitečných informací v přátelském kolektivu. A i když neplánujete podnikat, tak můžeš rozšířit své kontakty pro budoucí zaměstnání, získat inspiraci, jak to v této branži chodí či objevit víc o digitalizaci. Takže už na nic nečekej a kup si vstupenku na aiesec.cz/en/symposium/ nebo přímo na goout.net.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

affilherocong-web

1. česko-slovenská konference pro affiliate publishery a příznivce affiliate marketingu

Právě vyšlo

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda