Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Strategie vstupu na zahraniční trh

Strategie vstupu na zahraniční trh se liší firma od firmy a je závislá na mnoha faktorech, například na oboru, ve kterém se firma pohybuje, zemi, do které vstupuje, ale třeba i na jejích zkušenostech se zahraniční expanzí a rozpočtu, kterým disponuje.

V našich rozhovorech a článcích své zkušenosti sdílí majitelé firem, které do zahraniční expandovaly, a odborníci, kteří jim v tom pomáhali.

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Vstup české firmy na zahraniční trh

České firmy jsou v mnoha oborech v porovnání s těmi zahraničními velmi pokročilé. Například české e-shopy se v mnoha zemích setkávají s mnohem méně rozvinutou e-commerce, a tudíž získávají výraznou konkurenční výhodu nad tamními firmami. Ani to jim ale samozřejmě úspěch v dané zemi nezaručuje.

Česká firma se při vstupu na zahraniční trh musí naučit zvykům a mentalitě tamních zákazníků. Musí pochopit jejich odlišnosti oproti zákazníkům v Čechách. Je také nutné, aby se detailně seznámila s tamním právním řádem a s předpisy, kterými se při svém podnikání bude muset řídit.

V Česku existuje mnoho firem, které firmám se vstupem na zahraniční trh pomáhají. Se zástupci mnoha z nich najdete rozhovory na našich stránkách.

Expanze do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z nejčastějších forem růstu firmy. České firmy nejčastěji expandují primárně na evropské trhy. Všímáme si, že se většinou jedná o trhy na východ od Česka, jelikož západní země jsou v mnoha oblastech často rozvinutější, a tudíž i mnohem méně dostupné.

Poslechněte si naše nejnovější rozhovory o tom, jak expandovat do zahraničí:

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Inzerce