Inzerce

Strategie vstupu na zahraniční trh

Strategie vstupu na zahraniční trh se liší firma od firmy a je závislá na mnoha faktorech, například na oboru, ve kterém se firma pohybuje, zemi, do které vstupuje, ale třeba i na jejích zkušenostech se zahraniční expanzí a rozpočtu, kterým disponuje.

V našich rozhovorech a článcích své zkušenosti sdílí majitelé firem, které do zahraniční expandovaly, a odborníci, kteří jim v tom pomáhali.

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Vstup české firmy na zahraniční trh

České firmy jsou v mnoha oborech v porovnání s těmi zahraničními velmi pokročilé. Například české e-shopy se v mnoha zemích setkávají s mnohem méně rozvinutou e-commerce, a tudíž získávají výraznou konkurenční výhodu nad tamními firmami. Ani to jim ale samozřejmě úspěch v dané zemi nezaručuje.

Česká firma se při vstupu na zahraniční trh musí naučit zvykům a mentalitě tamních zákazníků. Musí pochopit jejich odlišnosti oproti zákazníkům v Čechách. Je také nutné, aby se detailně seznámila s tamním právním řádem a s předpisy, kterými se při svém podnikání bude muset řídit.

V Česku existuje mnoho firem, které firmám se vstupem na zahraniční trh pomáhají. Se zástupci mnoha z nich najdete rozhovory na našich stránkách.

Inzerce

Expanze do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z nejčastějších forem růstu firmy. České firmy nejčastěji expandují primárně na evropské trhy. Všímáme si, že se většinou jedná o trhy na východ od Česka, jelikož západní země jsou v mnoha oblastech často rozvinutější, a tudíž i mnohem méně dostupné.

Poslechněte si naše nejnovější rozhovory o tom, jak expandovat do zahraničí:

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

proficio-web

Expanze do zahraničí: Jak na ní neprodělat kalhoty?

tomas-ruzicka-web

Expanze e-shopu do zahraničí prakticky | Tomáš Růžička (Expandeco)

martin-jecmen-web

Logistika e-shopu v zahraničí | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

jan-keselak-web

Expanze Glami.cz do zahraničí | Ján Kešelák

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí