Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Strategie vstupu na zahraniční trh

Strategie vstupu na zahraniční trh se liší firma od firmy a je závislá na mnoha faktorech, například na oboru, ve kterém se firma pohybuje, zemi, do které vstupuje, ale třeba i na jejích zkušenostech se zahraniční expanzí a rozpočtu, kterým disponuje.

V našich rozhovorech a článcích své zkušenosti sdílí majitelé firem, které do zahraniční expandovaly, a odborníci, kteří jim v tom pomáhali.

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Vstup české firmy na zahraniční trh

České firmy jsou v mnoha oborech v porovnání s těmi zahraničními velmi pokročilé. Například české e-shopy se v mnoha zemích setkávají s mnohem méně rozvinutou e-commerce, a tudíž získávají výraznou konkurenční výhodu nad tamními firmami. Ani to jim ale samozřejmě úspěch v dané zemi nezaručuje.

Česká firma se při vstupu na zahraniční trh musí naučit zvykům a mentalitě tamních zákazníků. Musí pochopit jejich odlišnosti oproti zákazníkům v Čechách. Je také nutné, aby se detailně seznámila s tamním právním řádem a s předpisy, kterými se při svém podnikání bude muset řídit.

V Česku existuje mnoho firem, které firmám se vstupem na zahraniční trh pomáhají. Se zástupci mnoha z nich najdete rozhovory na našich stránkách.

Expanze do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z nejčastějších forem růstu firmy. České firmy nejčastěji expandují primárně na evropské trhy. Všímáme si, že se většinou jedná o trhy na východ od Česka, jelikož západní země jsou v mnoha oblastech často rozvinutější, a tudíž i mnohem méně dostupné.

Poslechněte si naše nejnovější rozhovory o tom, jak expandovat do zahraničí:

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Inzerce