Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Strategie vstupu na zahraniční trh

Strategie vstupu na zahraniční trh se liší firma od firmy a je závislá na mnoha faktorech, například na oboru, ve kterém se firma pohybuje, zemi, do které vstupuje, ale třeba i na jejích zkušenostech se zahraniční expanzí a rozpočtu, kterým disponuje.

V našich rozhovorech a článcích své zkušenosti sdílí majitelé firem, které do zahraniční expandovaly, a odborníci, kteří jim v tom pomáhali.

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Vstup české firmy na zahraniční trh

České firmy jsou v mnoha oborech v porovnání s těmi zahraničními velmi pokročilé. Například české e-shopy se v mnoha zemích setkávají s mnohem méně rozvinutou e-commerce, a tudíž získávají výraznou konkurenční výhodu nad tamními firmami. Ani to jim ale samozřejmě úspěch v dané zemi nezaručuje.

Česká firma se při vstupu na zahraniční trh musí naučit zvykům a mentalitě tamních zákazníků. Musí pochopit jejich odlišnosti oproti zákazníkům v Čechách. Je také nutné, aby se detailně seznámila s tamním právním řádem a s předpisy, kterými se při svém podnikání bude muset řídit.

V Česku existuje mnoho firem, které firmám se vstupem na zahraniční trh pomáhají. Se zástupci mnoha z nich najdete rozhovory na našich stránkách.

Expanze do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z nejčastějších forem růstu firmy. České firmy nejčastěji expandují primárně na evropské trhy. Všímáme si, že se většinou jedná o trhy na východ od Česka, jelikož západní země jsou v mnoha oblastech často rozvinutější, a tudíž i mnohem méně dostupné.

Poslechněte si naše nejnovější rozhovory o tom, jak expandovat do zahraničí:

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce