Inzerce

Inzerce

Způsoby klamání zákazníka

Dejte si pozor na běžné způsoby klamání zákazníka a nenaleťte prodejců

Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…

Před 8 roky

Doporučené články

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Inzerce