Inzerce

Zaměstnanci do skladu

Zaměstnanci jsou klíčovou částí fungování celého skladu. Pokud výběr zaměstnanců do skladu podceníte, snadno tak ohrozíte efektivitu fungování vaší logistiky a celého skladu. Připravili jsme pro vás tipy od zkušených profesionálů, ve kterých zjistíte, jak zaměstnance do skladu hledat, vybírat, řídit a odměňovat. Tady jsou:

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Zjistěte, jak řídit zaměstnance na skladu a jak nové skladníky vybírat, odměňovat a motivovat. Dozvíte se také, co utváří kolektiv na skladu a náladu v něm.

Před 8 měsíci

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Víte, na co e-shopaři ve skladu nejčastěji zapomínají? A co nejvíce zdržuje jejich skladníky od práce? Poslechněte si ředitele logistiky Skladonu Maxe Kováře.

Před 11 měsíci

Inzerce

patrik-babinec-web

Patrik Babinec (Skladon.cz): Jak shánět a motivovat skladníky?

Slyšeli jste už někdy nějaký rozhovor o skladnících? Nejspíš ne, protože to není téma, které by novináři zrovna milovali. Dnes ale tu příležitost máte, protože jsem si o práci skladníka povídal s Patrikem Babincem. Patrik sice sám skladníkem není, ale…

Před 2 roky

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák. Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování,…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání