Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kdo je youtuber?

Youtuber je člověk, který nahrává videa na videoportál YouTube. Nejčastěji za youtubery označujeme lidi, kteří na YouTube přispívají aktivně, dlouhodobě a konzistentně. Zejména v posledních letech jsou youtubeři velmi populární a z mnohých se staly doslova celebrity a influenceři.

Dnes už dávno youtubeři nefungují jen na YouTube, ale většinou aktivně rozvíjejí i své profily na sociálních sítích, a to zejména na Instagramu, TikToku, Facebooku a dalších.

Youtubeři mohou svá videa tvořit jen tak pro zábavu, ale velká část z nich na tom vydělává peníze. Nejúspěšnější youtubeři mohou vydělávat i miliony korun ročně, a to prostřednictvím spoluprací s firmami, tvorbou reklamy, prodejem vlastních produktů a výplatami ze zobrazení reklam přímo od YouTube.

Mezi oblasti, ve kterých najdete nejvíce youtuberů, patří móda, kosmetika, životní styl, cestování, počítačové hry a mnoho dalších.

Poslechněte si naše rozhovory o youtuberech:

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Exkluzivní vůbec první rozhovor, ve kterém kryptoměnový influencer Jakub Vejmola popisuje zákulisí byznysu Bitcoinového kanálu a fungování na YouTube.

Před 1 rokem

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Chtěl se odlišit od konkurence a vybudovat nový zdroj příjmu. Tak založil YouTube kanál, který má dnes desítky milionů zhlédnutí. To je HuráMobil Petra Hudce.

Před 2 roky

Inzerce

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce