Inzerce

Vyhodnocování PPC kampaně

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací. Po x letech! Nepřináší-li reklamní kampaň už po měsíci kýžený efekt, je potřeba ji změnit,…

Před 8 roky

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek