Inzerce

Vyhodnocování PPC

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC).

Před 8 roky

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize