Inzerce

Vyhodnocování PPC

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC).

Před 8 roky

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce