Inzerce

Vize značky

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 3 roky

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 3 roky

Inzerce

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

Co je to vize značky, mise apod.? K čemu tyto pojmy jsou a jak být jako Elon Musk nebo Steve Jobs? Zjistíte i to, jak by měly e-shopy řešit svou značku.

Před 5 roky

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier