Inzerce

Inzerce

Vize značky

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 2 roky

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

Inzerce

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

Co je to vize značky, mise apod.? K čemu tyto pojmy jsou a jak být jako Elon Musk nebo Steve Jobs? Zjistíte i to, jak by měly e-shopy řešit svou značku.

Před 5 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce