Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Vize značky

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 1 rokem

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 1 rokem

Inzerce

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 4 roky

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

Co je to vize značky, mise apod.? K čemu tyto pojmy jsou a jak být jako Elon Musk nebo Steve Jobs? Zjistíte i to, jak by měly e-shopy řešit svou značku.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce