Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

UX

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

V předchozím díle jsme si ukázali, co všechno můžeme testovat, nyní je důležité rozhodnout se s kým testovat. Jak a kde najít vhodné testery?

Před 7 roky

Použitelnost webových stránek: Co vše můžete testovat?

V tomto článku si představíme několik základních metod testování a začneme tvořit testovací scénář. Jaké existují metody testování a co vše si můžete otestovat?

Před 7 roky

Inzerce

muz-pocitac-zklamani-web

Uživatelské testování použitelnosti: Co to je a jak si ho udělat?

Cílem vašeho webu je nepochybně konverze (například objednání služby či odeslání formuláře), že? Jak si vaše stránky vedou?

Před 7 roky

SEO 404

Chybové stránky: Máte je správně nastavené po technické i obsahové stránce?

Většina webů řeší chybové stránky špatně. To jim bere body u vyhledávačů i u uživatelů. Podívejme se společně na to, jak např. stránku 404 řešit po technické i obsahové stránce.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 7 roky

Uživatelské testování zadarmo? Udělejte si ho sami!

Zjistěte, jak vnímají váš web návštěvníci, jak se po něm pohybují a co zbytečně snižuje vaše tržby. Doma, v klidu a zadarmo.

Před 7 roky

Jakub Kašparů: Analýza klíčových slov je základním kamenem každého projektu

Analýza klíčových slov je pro mnohé jedna velká neznámá. Podle Jakuba Kašparů, spolumajitele společnosti Lynt services, je to však základní kámen všech úspěšných projektů. – Strana 2

Před 7 roky

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou. – Strana 2

Před 8 roky

Vojtěch Kotous: Bez přesahu do uživatelské použitelnosti se nedá udělat výdělečná a fungující grafika

Vojtěch Kotous je mladý, nadějný grafik a webdesignér. Takových je spousta, ale nás zaujal právě on. Čím? Svým originálním a podle nás vysoce motivujícím přístupem k podnikání. – Strana 2

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Inzerce