Inzerce

Inzerce

Úspěšný e-shop

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 1 týdnem

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 4 měsíci

Inzerce

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Co čeká váš e-shop v následujících letech? Jaké trendy můžeme už nyní pozorovat u velkých zahraničních firem? Poslechněte si ex-ředitele Mallu Víta Endlera.

Před 1 rokem

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor. Povídali jsme…

Před 4 roky

stepan-jandl-web

Štěpán Jandl: Jak probíhá zahraniční expanze Feedo.cz?

E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz dnes funguje už nejen na českém trhu, ale i na tom slovenském, polském a ukrajinském. Jak zahraniční expanze v jeho případě probíhá a jak ovlivnila například content marketing Feeda? Hostem dnešního rozhovoru…

Před 4 roky

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)