Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Twitter

twitter-cerny

Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů?

Málokdo má to štěstí, že se hned po registraci na Twitter stane v tamní komunitě známým a počet followerů mu samovolně začne růst. Jak si může pomoci?

Před 7 roky

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvidí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými.

Před 7 roky

Inzerce

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

Davida Lörincze už naši čtenáři znají. Před několika týdny se nám totiž rozvyprávěl o svém ukončení pracovního poměru a zahájení podnikatelské kariéry.

Před 8 roky

David Lörincz: Dát výpověď a začít podnikat bylo nejtěžší, ale i nejlepší rozhodnutí v mém životě

Rozhovor s českým podnikatelem, který se rozhodl opustit zaměstnání a začít podnikat. David Lörincz je dnes velmi úspěšný na volné noze. Inspirujte se od něj.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jak nepohořet na sociálních sítích?

Vždy jde o příběhy, které si jsou podobné jako vejce vejci a také stejně varovné: příběhy o tom, jak značka na Facebooku, Twitteru či jiné sociální síti zveřejnila nevhodný, rádoby vtipný status…

Před 9 roky

31 tipů, jak nejlépe využít Twitter pro vaše podnikání – 2. část

Přinášíme druhou část seznamu tipů, kterak maximálně využít Twitter pro rozvoj svého podnikání. Nuže, pojďme bez dlouhých řečí na to.

Před 9 roky

31 tipů, jak nejlépe využít Twitter pro vaše podnikání – 1. část

Marketingový přínos sociálních sítí pro podnikání a byznys je již několik let nesporným faktem a objektem čím dál většího zájmu. Nejedná se přitom pouze o sítě, primárně zaměřené na pracovní prostředí, jako je třeba LinkedIn, ale i o sítě, které byly vytvořeny za spíše, řekněme, volnočasovými účely.

Před 9 roky

5 veleúspěšných lidí, které byste měli na Twitteru sledovat

Mashable přinesl seznam pěti lidí, které byste jako profesionálové na volné noze či mladí podnikatelé rozhodně měli sledovat na Twitteru.

Před 9 roky

Sociální sítě, které byste neměli přehlédnout: LinkedIn, Instagram, Pinterest a Foursquare

V předchozích dílech tohoto seriálu o sociálních sítích jsme si představili Facebook, Google+ a Twitter. Nyní přicházejí na řadu ty menší, které však mohou být o to zajímavější právě pro určité segmenty online businessu.

Před 9 roky

Nepoužívejte pro své podnikání jen Facebook, zkuste i Twitter nebo Google+

Sociální sítě je téma, které se dá rozebírat hodiny a pořád bude zajímavé. Přestože u nás výrazně dominuje Facebook.com, který jsme si představili v minulém díle, tak tu máme i středně velké a malé brášky a sestřičky.

Před 9 roky

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných…

Před 10 roky

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Inzerce