Inzerce

Tvorba sloganů

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché.

Před 6 roky

TOP obsah

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání