Inzerce

Inzerce

Tržní analýza

Luboš Novák: Analýza konkurence je jedním z opomíjených prvků marketingového mixu

Neexistuje snad žádné podnikání, ve kterém by se nevyskytovala alespoň částečná konkurence. Konkurence, která může podnikatele posílit, ale klidně mu i život pěkně otrávit. Jak ji správně analyzovat, jak se k ní stavět a co udělat pro její poražení, nám v dalším…

Před 7 roky

Doporučené články

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

bob-kartous-web

Bob Kartous: Změny na trhu práce, stárnutí populace, doživotní sebevzdělávání

petr-sigut-web

Petr Šigut: Jak se buduje portál Hlídačky.cz?

Inzerce