Inzerce

Inzerce

Společenské oblékání

Etiketa oblékání pro muže aneb Co si obléci na pracovní schůzku i neformální akci?

Naše oblečení a celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které vysíláme svému okolí a může být důležitým faktorem, který ovlivní náš vztah s potenciálními i stávajícími klienty či obchodními partnery. Je tedy zřejmé, že je třeba klást na zevnějšek jisté…

Před 7 roky

Etiketa oblékání pro ženy aneb Jak se obléknout na obchodní jednání či garden party

Vhodnost našeho oblečení a naše celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které ke svému okolí vysíláme, a může se jednat o rozhodující faktor, který určí, jak se bude vyvíjet a jak dopadne naše komunikace se stávajícím nebo potenciálním klientem…

Před 7 roky

Doporučené články

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Facebook video

8 mýtů kolem videa na Facebooku, kterým nevěřte

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Inzerce