Inzerce

Inzerce

Sociální sítě

twitter-cerny

Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů?

Málokdo má to štěstí, že se hned po registraci na Twitter stane v tamní komunitě známým a počet followerů mu samovolně začne růst. Jak si může pomoci?

Před 7 roky

facebook-web

Má naše osobnost vliv na příspěvky, které přidáváme na Facebook?

Americká studie zkoumala 555 uživatelů Facebooku a zjišťovala například to, čí příspěvky mají nejvíce reakcí. Co zjistila?

Před 7 roky

Inzerce

Facebook mafie: Žádné samopaly, ale spousta lajků a sdílení

Jejich revírem je Facebook, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou správci stránek a pořadatelé soutěží. Členové facebookové mafie pracují ve dne v noci, jejich úkolem je vyhrát vaši soutěž a překazit vám plány! Kdo jsou zač a jak s nimi bojovat?

Před 7 roky

bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

Chcete získat na Facebooku více fanoušků? Nevíte, co na něm publikovat? A bojíte se, že to bez peněz do reklamy nepůjde? V tom případě sledujte náš videorozhovor.

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 7 roky

Eva Řeháková: Na sociálních sítích není důležitý jen text, ale především vizuál

Po střední studovala žurnalistiku, příliš dlouho u ní ale nevydržela. Lásku našla v copywritingu, kterému se dnes věnuje jako freelancerka i jako spolupracovnice agentury MarketUP. – Strana 2

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem. – Strana 2

Před 7 roky

Vratislav Sejk: Velké internetové služby jsou pro hackery lákavým soustem

Hackeři napadají účty na sociálních sítích, e-mailové schránky i samotné webové stránky. Jak se tomu můžeme bránit a co udělat pro to, aby nám nebyla zcizena důležitá data? – Strana 2

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi – Strana 2

Před 7 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. – Strana 2

Před 7 roky

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvidí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými. – Strana 2

Před 7 roky

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. – Strana 2

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání