Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

SmartEmailing.cz: Zkušenosti, návody, videa

SmartEmailing.cz je populární český nástroj na e-mail marketing. Sídlí v Brně a jeho ředitelkou je Kateřina Fišerová. Používají ho jak malé, tak i velké firmy, neziskovky a freelanceři. V našich rozhovorech můžete zjistit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak pracovat s nástrojem SmartEmailing.

vojta-bulir-web

Růst týmu: Z 1 na 15 lidí během 1 roku | Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz)

Mnoho firem našich posluchačů rychle roste, a s tím roste i počet členů jejich týmu. To samé se děje i ve SmartEmailingu poskytujícím populární e-mailingový nástroj.

Před 1 rokem

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

V čem firmy nejčastější v rámci e-mail marketingu chybují? A o jakých chybách se nemluví? Na příkladech ukáže specialistka na e-mail marketingu Markéta Danišová.

Před 2 roky

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.

Před 2 roky

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 2 roky

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

Zjistěte, jak správně chránit osobní údaje vašich uživatelů. Co byste měli vědět, než s nimi začnete pracovat? Poradí zkušený advokát a specialistka na marketing.

Před 2 roky

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Začněte dělat e-mail marketingu skutečně efektivně. Inspirujte se od českých firem, ale třeba i gigantů jako Apple nebo Netflix. Máme pro vás i unikátní ukázky e-mailů.

Před 2 roky

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.

Před 2 roky

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 3 roky

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Zjistěte na příkladu konkrétní neziskovky, jak pracovat s e-mail marketingem a podpořit vztahy s vašimi podporovateli. Kompletní návod, jak nad e-mailingem přemýšlet.

Před 3 roky

smartemailing-web

Livestream: Změna vlastníka firmy, financování podnikání, pověst na trhu, hodnoty ve firmě – SmartEmailing.cz

Chcete použít SmartEmailing? Podívejte se, jaké zkušenosti s ním mají různé firmy, neziskovky a další. Podívejte se na videa a zjistěte, jak funguje v praxi.

Před 3 roky

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Chcete použít SmartEmailing? Podívejte se, jaké zkušenosti s ním mají různé firmy, neziskovky a další. Podívejte se na videa a zjistěte, jak funguje v praxi.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce